Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق اماکن خصوصی و محتویات خودرو در دزفول با دستان بسته

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و محتویات خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های پلیسی پس از هماهنگی با مقام قضائی، هویت سارق حر فه‌ای را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برق دستبند بر دستان سارقان حرفه‌ای در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی (ره) با اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران پلیس به ۸ فقره انواع سرقت از قبیل؛ ۳ فقره سرقت سیم برق، ۳ فقره سرقت منزل، یک فقره اماکن دولتی و یک فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس امیدیه دستان سارق اماکن خصوصی را بست

سرهنگ علیرضا میررضائی فرمانده انتظامی امیدیه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و اماکن خصوصی در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در "شوشتر"

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله بیگدلی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان شوشتر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با کار اطلاعاتی هویت یک سارق سابقه دار را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت از قبیل ۲ فقره سرقت سیم برق و ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ بیگدلی در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در "هندیجان"

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"نصیر ابدالی فرد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأمورین پلیس این فرماندهی، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی هندیجان به ماهشهر در سه راهی شهر زهره یک دستگاه خودروی کامیوی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۵ ئستگاه جاروبرقی و ۴ دستگاه مایکروفر، فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در ادامه بیان داشت: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حر فه‌ای منزل در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن دالوند " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بیان داشت:ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند، هویت یک سارق منزل را حین سرقت شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۷ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود:متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ دالوند در خاتمه اظهار داشت:متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در "بهبهان"

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مختار حیدری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، مأمورین دایره مبارزه باقاچاق کالا وارز شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اعتراف سارق کابل برق به ۱۰ فقره سرقت در "اهواز"

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم برق با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن دالوند" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی و در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۰ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق حرفه‌ای سیم برق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق کالای قاچاق کشف ماینر فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری سارق یا سارقان شهرستان خبر خبر اظهار دستور کار پلیس یک سارق حرفه ای سطح شهرستان شهرستان اهواز مرجع قضائی ماموران پلیس ۱۰ فقره سرقت فقره سرقت فقره سرقت ارز دیجیتال اماکن خصوصی مقام قضائی پلیس آگاهی قرار گرفت یک عملیات سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان