Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون متبوعش، گفت: برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ یکی از برنامه‌های سجادی بود.

خبرگزاری میزان - روح‌الله عباس‌پور در تشریح نشست ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این جلسه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بخشی از برنامه‌ها و رویکرد‌های خود را برای وزارتخانه تشریح کرد، ادامه داد: آقای سجادی درباره دغدغه‌ها و مسائل مربوط به جوانان به بیان مطالبی پرداخت. به زعم وزیر پیشنهادی حوزه جوانان تاکنون مغفول مانده و باید در زمینه‌های مسکن، ازدواج، تسهیلات بانکی و... اقدامات مناسب صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ نیز یکی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود، افزود: در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون سوالات و نظرات خود را عنوان کردند که ضرورت ارتقا جایگاه کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی یکی از این تاکیدات بود.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به ورزش همگانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و... از دیگر مطابات نمایندگان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود.

بیشتر بخوانید: هاشمی‌طبا: سجادی هم اهلیت ورزشی دارد و هم مدیر باتجربه‌ای است/ ارتباط ورزش با آموزش و پرورش باید تقویت شود

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو وزارت ورزش وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی