Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی با مطرح کردن چند سوال در مورد کابینه خواستار پاسخ وی شد و نوشت:راه حل فوری شما برای گروههایی که در فلاکت به سر می برند چیست؟ چگونه می خواهید بین مطالبات برحق مردم که ناشی از فروپاشی ارزش پول ملی است و اولویتهای اساسی جمع کنید؟ ناطقان: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی با مطرح کردن چند سوال در مورد کابینه خواستار پاسخ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه سیدمصطفی میرسلیم به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی دامت برکاته
رئیس محترم جمهوری
با سلام؛
فهرست وزرای پیشنهادی به دست ما نمایندگان رسید.
این فهرست سؤالاتی را به ذهن متبادر می‌کند. امید است در صورت ثابت ماندن فهرست، جنابعالی برخی سؤالات اولیه را بدین شرح برای روشن شدن اذهان نمایندگان در جلسه رسمی معرفی وزرای پیشنهادی پاسخ دهید:
⁃ دولت را در چه شرایطی تحویل گرفته اید؟
⁃ کشور و قابلیتها و امکانات خدادادی و منابع طبیعی آن را در چه وضعی می بینید؟
⁃ ارزیابی دولت شما از صدها افتتاحیه ای که با تبلیغات گسترده در شش ماه گذشته انجام گرفت، چیست؟
⁃ ارزیابی شما از کسری بودجه چیست؟ چه چاره ای برای آن اندیشیده اید؟
⁃ راه حل فوری شما برای گروههایی که در فلاکت به سر می برند چیست؟
⁃ چگونه می خواهید بین مطالبات برحق مردم که ناشی از فروپاشی ارزش پول ملی است و اولویتهای اساسی جمع کنید؟
⁃ اولویت بندی شما در حل مسائل مبتلابه کشور و مشکلات جامعه چیست؟
⁃ ریشه کنی فساد شامل فرآیندهای فسادزا و عوامل فساد را چگونه می خواهید آغاز کنید؟
⁃ ترکیب هیئت وزیران پیشنهادی چگونه می خواهد پاسخگوی عملی این سؤالات و ناهنجاریهای نهادینه شده و عملیاتی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد؟
⁃ آیا درباره کاردانی و اشراف علمی و تجربه فعالیت در شرایط بحرانی و پاکدستی افراد پیشنهادی به یقین رسیده اید؟
با آرزوی موفقیت برای جناب عالی و اعضای دولت سیزدهم» منبع: ایسنا برچسب ها: سیدمصطفی میرسلیم ، حجت الاسلام رئیسی ، راه حل فوری ، نامه ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیدمصطفی میرسلیم حجت الاسلام رئیسی راه حل فوری نامه ناطقان راه حل فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

کد خبر 6097324

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری