Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای عالی ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا همراهی و همکاری گسترده‌ای بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: برای رسیدگی مناسب به بیماران کرونایی باید همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های مختلف بسیج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای واکسیناسیون خاطرنشان کرد: برای انجام واکسیناسیون دو ایستگاه توسط سپاه استان بوشهر راه‌اندازی شده و روزانه هزار نفر در این دو مرکز واکسینه می‌شوند.

وی از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون سوم سپاه استان در مرکز حوزه علمیه خواهران بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مرکز به زودی تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد تا خدمات مورد نیاز را ارائه کند.

تشریح طرح شهید سلیمانی

رزمجو افزود: از آذر ماه سال قبل در طرح شهید سلیمانی تیم‌های تخصصی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی فعال شد و ۱۱ تیم در بخش مراقبت در منزل، ۱۷۸ تیم نظارتی، ۱۰۷ تیم حمایتی و ۱۲۰ تیم مراقبتی خدمات لازم ارائه کردند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در طرح شهید سلیمانی ۲۰۷ هزار تحت پوشش قرار گرفتند و به بیش از ۴۸ هزار خانوار خدمات‌رسانی شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده طرح شهید سلیمانی از این هفته با تمام ظرفیت و توان فعال می‌شود و برای مهار بیماری کرونا برنامه‌های شناسایی و غربالگری انجام می‌دهد.

توسعه مراکز خدمات سرپایی

سردار رزمجو اظهار داشت: درمانگاه سرپایی برای ارائه خدمات بستری به بیماران کرونایی در مرکز استان بوشهر ایجاد شده و روزانه به بیش از ۷۰ نفر خدمات شامل تزریق آمپول، سرم و دیگر خدمات درمانی با بستری کوتاه‌مدت ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان دشتستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و مرکز سرپایی درمانی بعدی سپاه استان بوشهر در حسینیه اعظم برازجان است که تحت مدیریت بیمارستان قائم سپاه استان مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌های استان مرکز خدمات سرپایی ایجاد می‌شود خاطر نشان کرد: برای پذیرش همه بیماران مشکوک به کرونا سپاه در همه شهرستان‌های استان بوشهر درمانگاه موقت و سرپایی بستری ایجاد می‌کند.

انجام کمک‌های مومنانه

رزمجو به کمک‌های مؤمنانه سپاه استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: سال گذشته به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه به جامعه هدف عرضه شد.

وی گفت: در سال جاری نیز تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده شده است.

کد خبر 5282857

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی سپاه طرح شهید سلیمانی سپاه امام صادق بوشهر ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی بوشهر عکس استانها محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح شهید سلیمانی استان بوشهر سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت