Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر دوشنبه در مراسم آغاز پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مسجد حظیره افزود: همراهی مردم با مسوولان و مشارکت در طرح‌های مومنانه نقش مهمی در رفع برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه مردم مدتهاست با ویروس ویرانگر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از تبعات آن تاثیر منفی بر اقتصاد و معیشت خانواده‌هاست به سخنان رهبر معظم انقلاب بر تداوم کمک‌های مؤمنانه و مواسات اشاره کرد و ادامه داد: سپاه، بسیج، اصناف، کسبه و بازاریان، خیران و اقشار و گروه‌های مختلف این حرکت را دوباره آغاز کرده‌اند که بسیار ارزشمند و مصداق امر به معروف در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با اشاره به جمله‌ای که در کتاب چشمه‌هایی از غیب از مرحوم بحرالعلوم نقل شده گفت: در این کتاب آمده که بحرالعلوم مکاشفه‌ای با حبیب ابن مظاهر داشته و از او سئوال کرده که تو شهید کربلایی و جایگاه بسیار خوبی داری آیا باز هم میل به بازگشت به دنیا داری که حبیب این مظاهر پاسخ داده به خاطر سه چیز، شرکت در مجالس امام حسین(ع)، سیراب کردن تشنگان و صلوات بر محمد و آل محمد دوست دارم به دنیا باز گردم.

ناصری در مورد نقش انقلاب اسلامی در حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: نهضت و مبارزات انقلاب اسلامی ایران از محرم آغاز شد و امام خمینی(ره) نیز به عنوان رهبر این انقلاب، به امام حسین(ع) اقتدا کرد و از ایشان الگو گرفت.

وی با اشاره به خاطراتی از زمان مبارزات و توزیع اعلامیه در مساجد تصریح کرد: در آن زمان در مجالس روضه به ویژه زمان مداحی که اقدام به خاموش کردن چراغ‌ها می‌کردند اعلامیه‌های امام را توزیع می‌کردیم که این کار را حتی در مناسک حج نیز انجام دادیم.

در این مراسم توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در یزد آغاز شد و تا پایان پانزدهمین مرحله این رزمایش ۱۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد کمک های مردمی آیت الله محمدرضا ناصری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد کمک های مردمی ویروس کرونا یزد کمک های مردمی آیت الله محمدرضا ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی