Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  رضا فدایی مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به وجود ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان و هفت مرکز در اصفهان گفت: بخشی از جامعه آماری که باید در اصفهان واکسینه شوند، اتباع بیگانه غیرایرانی هستند که همزمان با سایر افراد، امکان تزریق واکسن در تمام مراکز واکسیناسیون را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: واکسیناسیون تابع ملیت خاصی نیست و هیچ تفاوتی بین افراد ایرانی و غیر ایرانی در این زمینه وجود ندارد و بیشتر افراد از روی روند اعلام سن توسط دانشگاه علوم پزشکی واکسینه می‌شوند.

وی در باره ضرورت واکسیناسیون اتباع غیرایرانی فاقد شناسنامه گفت: اتباع غیرایرانی فاقد شناسنامه، اوراق و شماره اقامت می‌توانند از امتیاز "جمعیت معلق" برای واکسن زدن استفاده کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان نیز ضمن تایید مطالب مطرح شده گفت: اتباع غیرایرانی که مشخصاتشان در سامانه سیب ثبت شده، برای زدن واکسن فراخوان می‌شوند، اما برای افرادی که اطلاعات آن‌ها ثبت نشده است باید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

مهدی سلیمانی افزود: البته کمک‌های بین المللی نیز برای واکسیناسیون اتباع بیگانه درخواست شده است که بزودی فرایند واکسیناسیون آن‌ها تکمیل می‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان تصریح کرد: ما حدود ۲۵ هزار تبعه غیرایرانی مجاز در شهرستان کاشان داریم که واکسیناسیون آنان جدا از افراد مقیم اصفهان است.

استان اصفهان ۱۶۰ هزار تبعه خارجی دارد که ۹۹ درصد آن‌ها اتباع افغانستان و بقیه از سایر کشور‌ها همچون عراق، هند، ترکیه سویه و کشور‌های اروپایی هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد