Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:27:30 GMT

وارد گفتگو درباره اسامی وزیران پیشنهادی شدیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۶۴۳۳

وارد گفتگو درباره اسامی وزیران پیشنهادی شدیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نجیب میقاتی نخست‌وزیر مامور تشکیل لبنان پس از دیدار با عون در کاخ بعبدا در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: رایزنی‌ها درخصوص موضوع تشکیل دولت را تکمیل کردیم و تلاش می‌کنیم این مساله را به گونه‌ای که مورد رضایت همگان باشد، حل کنیم تا بتوانیم به وضعیت لبنان سر و سامان بخشیم، ما باید با یکدیگر همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما اکنون وارد گفت‌وگو درباره اسامی وزرای پیشنهادی شده‌ایم، اما باید ببینیم سرانجام این پرونده چه خواهد شد.

میقاتی در پایان تاکید کرد: شانس تشکیل دولت بیشتر از کناره‌گیری از نخست‌وزیری است و بازه زمانی مشخصی برای این امر وجود ندارد، اما زمان نامحدود هم نیست.

این در حالی است که ساعاتی قبل، منابع عالی رتبه به النشره اعلام کردند که احتمال شکل گیری دولت جدید لبنان طی ساعات و روزهای آتی وجود دارد.

منابع مذکور تاکید کرده بودند: فشارهای آمریکا و فرانسه به شکل فزاینده طی ساعات گذشته بر همه گروههای لبنانی دست اندرکار تشکیل کابینه لبنان وجود دارد. تولد دولت نزدیک است و احتمال دارد که طی ساعات آتی انجام شود. امروز اسامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شکل گیری کابینه طی ساعات آینده یا روزهای آتی و قبل از پایان هفته رخ خواهد داد.

کد خبر 5282914

منبع: مهر

کلیدواژه: نجیب میقاتی لبنان میشل عون افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا طالبان افغانستان عراق شهر کابل رژیم صهیونیستی فلسطین اشرف غني لبنان روسیه ترکیه حزب الله لبنان عربستان سعودی طی ساعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت