Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران استقلال مدعی هستند دروازه بان این تیم شرایط جدایی از این تیم را ندارد.

به گفته مدیران استقلال رشید مظاهری فصل آینده پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

رشید مظاهری دقیقا مثل فصل گذشته که قراردادش را با تراکتور یکطرفه فسخ کرد، در این فصل هم تصمیم به فسخ قرارداد با استقلال را دارد تا قراردادش را با سپاهان امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین وکیل رشید مظاهری در روزهای گذشته چند بار به باشگاه استقلال مراجعه کرده است  تا احتمالا بتواند رضایتنامه این بازیکن را دریافت کند.

با این حال یکی از مدیران استقلال می گوید نگرانی بابت مظاهری وجود ندارد چرا که این بازیکن نه بندی مبنی بر جدایی در قراردادش است و نه مبلغ دریافتی اش طوری است که بتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

ظاهرا تنها مشکل بین مظاهری و استقلال جریمه ۱۵ درصدی است که این مدیر باشگاه مدعی است حتی با وجود کسر این درصد هم این بازیکن آنقدر پرداختی داشته که نتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

در این بین شایعه شده مظاهری اصرار به حضور در سپاهان را دارد و با این شرایط باید دید آیا قانون به او اجازه فسخ یکطرفه قراردادش را می دهد یا این بازیکن فصل بعد هم پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال رشید مظاهری هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس