Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:37:54 GMT

۵ مزیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۰۲۱

۵ مزیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای امروز

CRM چیست؟

 بهبود سود ‌دهی شرکت

تجربه نشان داده است که استفاده از نرم افزار CRM در فرآیندهای سازمان، موجب به دست آمدن نتایج ملموس اعم از بهبود درآمد و افزایش سود خالص شرکت می‌شود. گزارش‌های ارائه شده توسط نیروهای فروش حاکی از آن است که  به کارگیری نرم افزار CRM موجب افزایش:

بیش از 30 درصدی در نرخ تبدیل سرنخ فروش
بیش از 30 درصدی فروش
بیش از 30 درصدی بهره‌وری فروش
بیش از 35 درصدی رضایت مشتری
بیش از 38 درصدی سرعت تصمیم‌گیری
بیش از 25 درصدی درآمد

در سازمان می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  (منبع: ارزیابی ارتباط فروشندگان بین سال‌های 2014-2016 با بیش از 10500 مشتری که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند).

 شناسایی و دسته بندی سرنخ‌ها

به کمک سیستم CRM می‌توان سریع و به آسانی، سرنخ‌های جدید فروش را شناسایی و به دقت دسته‌بندی کرد. با تمرکز بر سرنخ‌های درست، بخش فروش می‌تواند فرصت‌هایی را که با احتمال بالاتری به فروش ختم می‌شوند در اولویت قرار دهد و بخش بازاریابی و بخش بازاریابی تلفنی سرنخ هایی را که پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به سرنخ فروش مناسب دارند، شناسایی کند.

با نگهداری دقیق و متمرکز تمامی اطلاعات مشتریان قطعی و احتمالی، تیم‌های فروش، بازاریابی و بازاریابی تلفنی فروش می‌توانند توجه و انرژی خود را بر موارد درست متمرکز کنند و از مهم ترین سرمایه خود یعنی زمان بهترین استفاده را ببرند و وقت خود را بر روی سرنخ هایی سرمایه گذاری کنند که احتمال فروش موفق بالایی دارند.

 افزایش ارجاع از مشتریان فعلی

با شناخت و درک درست از مشتریان، می‌توان فرصت‌های «فروش مکمل» و «پیش‌بینی فروش» را بهتر تشخیص داد.  این مورد شانس ایجاد یک معامله جدید با مشتریان فعلی را افزایش می‌دهد.

این موارد باعث می‌شوند در زمان نیاز مشتری فعلی به محصول؛ معامله جدید صورت گیرد و این امکان برای فروشنده‌ها و مدیران فروش فراهم ‌شود که بتوانند فروش آینده خود را تخمین بزنند.همچنینی در زمان بازاریابی فروش کارشناسان به راحتی می‌توانند داده ها را ثبت کنند و با توجه به نیاز تماس بعدی را ثبت کنند.

با داشتن دید بهتر از وضعیت مشتریان، می‌توان با ارائه خدمات بهتر میزان رضایت آن‌ها را افزایش داد. مشتریان راضی به احتمال زیاد به مشتریان مکرر تبدیل خواهند شد و مشتریان مکرر حاضرند مبالغ بیشتری – بر اساس مطالعات تا 33 درصد بیشتر- برای دریافت کالا و یا خدمات هزینه کنند .

 ارائه خدمات پشتیبانی بهتر

امروزه مشتریان خواستار پشتیبانی سریع و اختصاصی در هر ساعت از شبانه روز هستند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) به شما کمک می‌کند تا بتوانید خدمات پشتیبانی با کیفیت‎تری به مشتریان ارائه دهید چرا که تمامی اطلاعات مشتری یکپارچه و در یک جا قرار دارد که میتواند روند پشتیبانی را سرعت بخشد.

 نمایندگان شرکت می‌توانند به سرعت محصول خریداری شده توسط مشتری و تمامی تعاملات انجام شده با شرکت را مشاهده کرده و متناسب با نیاز وی، پاسخی سریع و مورد نیاز ارائه کنند.   به کمک نرم افزار CRM می توان در طی خدمات پشتیبانی، بازاریابی و ... تجربه مشتری را بهبود بخشید.

 بهبود محصولات و خدمات

یک سیستم CRM خوب، داده های طیف وسیعی از منابع کسب و کار شما مانند فاکتورها، پیش فاکتورها و حتی فراتر از آن را گرد هم می‌آورد. این اطلاعات، به شما دید بی‌نظیری از احساس و نگرش مشتریان می‌دهد در نتیجه شما می‌توانید پیشنهادات خود را بهبود بخشیده، مشکلات را به سرعت تشخیص و شکاف‌ها را شناسایی کنید.  راهکارهای مدیریت مشتریان رویکرد شما به مسائل را بهبود بخشیده و به شما کمک می‌کند مشتریانی خرسند داشته باشد. 

مزایای استفاده از CRM های ابری

نرم افزار CRM و انقلاب رایانش ابری، همه چیز را تغییر داده اند. شاید بتوان گفت یکی از چشمگیرترین پیشرفت‌های اخیر سیستم‌های CRM، انتقال آن‌ها از نسخه‌های نرم افزاری ساده به بسترهای ابری باشد. با بی نیاز شدن از نصب نسخه‌های نرم افزار CRM بر روی صدها و یا هزاران دستگاه کامپیوتر و یا موبایل، سازمان‌ها ابعاد جدیدی از مزایای انتقال داده‌ها، نرم افزارها و خدمات به محیط امن و آنلاین را تجربه می‌کنند که موجب دسترسی آسان و سریع به اطلاعات در هر ساعت از شبانه روز می‌شود. 

امکان کار کردن از هرکجا

نرم افزارهای فروش CRM ابری مانند  نرم افزار CRM همکاران سیستم ((SarvCRM کاربران را قادر می‌سازند از هرکجا، به آخرین تغییرات در داده ها دسترسی داشته باشند. نیروهای فروش حتی در زمان بازاریابی فروش می‌توانند در جاده و یا هر جای دیگری، داده ها را چک و پس از جلسات آن ‌را به روزرسانی کرده و از هر کجا شروع به کار کنند. جالب‌تر این که هم زمان با اعمال تغییرات توسط هر یکی از اعضا، تمامی افراد، از بخش‌های فروش گرفته تا بخش خدمات پشتیبانی، همه و همه به آخرین تغییرات اعمال شده دسترسی خواهند داشت.

 کاهش هزینه ها

نرم افزارهای فروش CRM ابری؛ سریع و به آسانی قابل اجرا هستند. این سیستم‌های ابری به هیچ نصب و یا تنظیمات سخت افزاری خاصی نیاز ندارند. در نتیجه علاوه بر کاهش هزینه‌ها، دردسرهای مربوط به کنترل ورژن و زمان بندی به روزسانی نرم افزار نیز از بین می‌رود.

عموما هزینه نرم افزار CRM ابری، بر اساس تعداد کاربرانی که به سیستم دسترسی دارند و نوع ویژگی‌های مورد نیاز آن‌ها محاسبه می‌شود. در نتیجه این سرویس بسیار به صرفه، منعطف و مقیاس پذیر است و می‌توان با رشد سازمان افراد جدیدی را به سیستم اضافه کرد. کارایی منعطف نرم افزار CRM همکاران سیستم ((SarvCRM باعث می‌شود مجبور به پرداخت هزینه به ازای تمامی ویژگی‌ها نباشید و تنها برای موارد مورد نیاز هزینه پرداخت کنید.

مزایای پلتفرم CRM ابری:

گسترش سریع
به روزسانی خودکار نرم افزار
به صرفه‌گی و مقیاس پذیری
امکان کار از هرکجا و از طریق تمامی دستگاه‌ها
افزایش همکاری‌ها

 

[نرم افزار CRM همکاران سیستم] نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سرو

شرکت سرو یکی از اصلی ترین و برترین ارائه دهندگان خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کشور است. این شرکت که یکی از شرکت‌های گروه همکاران سیستم است، با ارائه خدمات کاربردی بر پایه زیرساخت‌های ابری، شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ را در تمامی فرآیندهای بازاریابی، فروش، سرویس دهی، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مدیریت نمایندگان یاری می‌کند.  هم چنین با توجه به ارتباط دو طرفه نرم افزارSarvCRM  با نرم افزار‌های حسابداری سپیدار، راهکاران و راهکاران ابری شما می‌توانید نرم افزار یکپارچه‌ای در سازمان خود داشته باشید که مزیت اول آن صرفه جویی در وقت و آسانی در کار کردن است.

برای اطلاع از ویژگی‎ها و امکانات دیگر این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، می‎توانید با کارشناسان سرو تماس بگیرید. همچنین با ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان این نرم افزار، می‎توانید از قابلیت‎های این ابزار و میزان تطابق آن‎ها با اهداف و نیازهای کسب‌و‌کارتان آگاه شوید.

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار مشتریان کسب و کار افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری خدمات پشتیبانی همکاران سیستم نرم افزار CRM داده ها سرنخ ها CRM ابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را برای امروز، دهم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان هواشناسی وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را در ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / ‏‏ بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۳ درجه سانتی‌گراد

اردبیل: آسمان صاف تا کمی ابری گاهی رشد ابر در ارتفاعات / بیشینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۳ درجه سانتی‌گراد

اهواز: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر / بیشینه دما: ۳۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد

بوشهر: آسمان کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات وزش باد / بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد

تهران: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۹ درجه سانتی‌گراد

رشت: آسمان صاف تا قسمتی ابری و احتمال مه رقیق / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

شیراز: آسمان کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد / بیشینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

کیش: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد / بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد

مشهد: آسمان صاف به تدریج افزایش باد وزش باد شدید / بیشینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

ساری: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد

یزد: آسمان صاف تا کمی ابری گاهی افزایش باد / بیشینه دما: ۲۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 749062

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت