Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@01:56:13 GMT

برگزاری نخستین نشست وزارت دفاع ترکیه در خصوص افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۲۸۲

برگزاری نخستین نشست وزارت دفاع ترکیه در خصوص افغانستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، نخستین نشست مجازی وزارت دفاع ترکیه با ریاست وزیر دفاع ملی این کشور و مقامات ارشد نظامی ترکیه با موضوع بررسی تحولات افغانستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این نشست مجازی به ریاست «خلوصی آکار» وزیر دفاع کشور و با شرکت فرمانده نیروهای نظامی ترکیه در افغانستان در راستای بررسی آخرین تحولات این کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست «یاشار گولر» رئیس ستاد کل و «حسن کوچوک‌آکیوز» فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه نیز حضور یافتند.

فرمانده نیروهای ترکیه در افغانستان در این نشست مجازی در مورد آخرین وضعیت این کشور اطلاعات ارائه داد.

در این جلسه، وزیر دفاع ترکیه طی سخنانی از پیگیری مستمر تحولات افغانستان خبر داد.

آکار با تاکید بر اینکه ایمنی نیروهای مستقر در کابل اولویت اول ترکیه است، تصریح کرد که تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

از سوی دیگر، منابع وزارت دفاع ترکیه گزارش دادند که مراکز عملیاتی وابسته به این وزارتخانه از آغاز روند وارد عمل شده و تحولات را دنبال می‌کنند.

کد خبر 5282964

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ترکیه خلوصی آکار افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان شهر کابل رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان اشرف غني روسیه ترکیه حزب الله لبنان عربستان سعودی وزارت دفاع ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، جبهه های روسیه و اوکراین امروز جمعه نیز شاهد درگیری شدید است به طوری که ارتش روسیه دستاوردهای میدانی جدیدی به دست آورده و همزمان کی یف به دنبال مقابله خرس روسی به پشتوانه اردوگاه غرب است.

در جدیدترین تحولات میدانی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی این کشور۶ پهپاد ارسال شده از سوی نیروهای اوکراینی را ساقط کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پنج پهپاد بر فراز منطقه بلگورود در مجاورت اوکراین و یک پهپاد را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

روسها به خسارات وارده ناشی از این حمله اشاره ای نکردند.

کد خبر 6095523

دیگر خبرها

  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات