Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، محمد صادق معتمدیان امروز در جریان بازدید از ورودی غرب خراسان رضوی در داورزن اظهار کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی با استقرار نیروی انتظامی در تمامی مبادی ورودی خراسان رضوی از هفته گذشته اجرا می شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: به منظور ارتقای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر تشدید کنترل های بهداشتی، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به صورت شبانه روزی در خراسان رضوی با پیگیری مدیرکل بحران استانداری راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات و هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و بهداشتی رعایت پروتکل‌ها از زیر ۴۰درصد به بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است که امیدواریم با همکاری مردم این عدد به بالای ۸۰درصد ارتقا یابد.

هدف پلیس و ستاد مقابله با کرونا از اعمال محدودیت‌های تردد، حفظ سلامت مردم است

همچنین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در جامعه و تبدیل وضعیت برخی شهرستان‌ها به قرمز و نارنجی و در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی توسط کارکنان انتظامی اعمال شد.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: در محدودیت‌های اعمال‌شده همکاران ما اجازه خروج به پلاک‌های بومی را نمی‌دهند و در مبادی ورودی هم اجازه ورود خودروها با پلاک غیربومی داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه  اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده در خصوص اعمال محدودیت‌ها و همکاری  مردم با پلیس منجر به کاهش حجم ترددها شده است، یادآور شد: اگر احیاناً ترددهایی با پلاک‌های غیربومی صورت می‌گیرد خودروهایی  هستند که وظایف امدادی، انتظامی و یا جابجایی کالاهای اساسی را بر عهده‌دارند.

تقوی همچنین عملکرد مثبت پلیس را باعث دلگرمی مردم دانست و تأکید کرد: نیروی انتظامی مثل همیشه با تمام ظرفیت‌های موجود در صف اول همکاری با سازمان‌های مرتبط قرارگرفته و از هرگونه اقدام و عملی که در راستای کمک به آسایش و امنیت عمومی جامعه و سلامت هم‌وطنان صورت گیرد استقبال کرده و درروند اجرا و تحقق هر چه‌بهتر آن با تمام توان و امکانات موجود، انجام‌وظیفه خواهد کرد.

وی تعاملات ناجا با نهادهای دولتی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان از ابتدای شروع این ویروس منحوس با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود وارد صحنه مبارزه با این بیماری منحوس شده است و همواره در مواقع بحران آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در سراسر کشور است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بابیان اینکه تعامل نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌ها، تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد:  برای تعالی کشور و در راستای اهداف مقدس و بلندمدت نظام همه مردم و سازمان‌ها باید دست‌به‌دست هم داده و با تعامل یکدیگر در این مسیر متعالی تلاش و کوشش کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تدابیر و محدودیت‌های وضع‌شده در راستای حفظ سلامت جامعه انجام می‌شود، بیان کرد:  همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم و به وظیفه قانونی، اخلاقی، شرعی و اجتماعی خود در راستای صیانت از جان خود و دیگران در برابر این ویروس اقدام کنیم.

تقوی اجرای طرح فاصله اجتماعی را مطالبه عمومی دانست و تصریح کرد: امروزه ناجا برای مقابله با این ویروس منحوس تمام توان خود را در برای حفظ سلامت مردم عزیز به کار گرفته و مثل ایجاد امنیت، تأمین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می‌داند و با فعالیت‌های جهادی برای حفظ سلامت جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان پلاک غیربومی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی انتظامی خراسان رضوی محدودیت ها حفظ سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی