Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت : تاکنون مصوبه‌ای از سوی ستاد مقابله با کرونا برای تردد زوار از مرز‌های شهرستان قصرشیرین صادر نشده است.

او گفت : تردد زوار از مرز‌های قصرشیرین تاکنون امکان پذیر نبوده و در صورت مصوبه ستاد مقابله با کرونا این امر میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به وضعیت کرونایی افزود: هم اکنون بحران شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله این شهرستان حاکم بوده، اما در مجموع وضعیت شهرستان قصرشیرین نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه بهتر است.

تاتار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از نوع سویه دلتا در کشور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ضروری بوده و مردم نباید نسبت به این شیوه‌نامه‌ها سهل‌انگاری کنند.

لغو برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه

فرمانده سپاه ناحیه پاوه از لغو برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

مسعود دوستی گفت: این مراسم هرساله ۲۶ مرداد همزمان با سالروز شکست حصر پاوه در شهر پاوه برگزار می‌شد، اما امسال برگزاری آن برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به برنامه‌های گفتگو محور تلویزیونی پیرامون این حادثه مهم تاریخی محدود شده است.

دوستی افزود: مراسم گرامیداشت "سالروز شکست حصر پاوه" هر ساله با حضور مقامات عالی رتبه کشوری در پاوه برگزار می‌شد، اما امسال و سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم برگزار نشد

اعمال محدودیت‌ها و اقدامات سختگیرانه کرونایی

فرماندار سرپل ذهاب گفت: اعمال محدودیت‌ها و اقدامات سختگیرانه کرونایی بدون همراهی و مشارکت مردم در کنترل و مدیریت بیماری و بهبود وضعیت رنگ‌بندی شهرستان تاثیری نخواهد داشت.

نورالدین فرزادی‌پور افزود: شهرستان سرپل‌ذهاب همچون شهرستان‌های دیگر و سایر نقاط کشور با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل و مدیریت وضعیت رنگ بندی، اما به دلیل سهل انگاری برخی و عدم توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

او افزود: در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون ۱۳ نفر بیمار مثبت بستری شده و تحت درمان قرار دارند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: مردم پیام و خواهش این خدمتگزار خود را بپذیرند و مطمئن باشند که به هر میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار داده و با مسئولان مشارکت و همراهی داشته باشند می‌توان این ویروس منحوس را مدیریت کرد.

فرزادی پور ادامه داد: اجرای محدودیت‌ها با بستن خیابان‌ها و ورودی و خروجی شهرستان اگر با همراهی و مشارکت مردم شهرستان همراه نباشد هیچ گونه تاثیری در کنترل بیماری ندارد.

او گفت: ما اگر خود را شهروند و مسئول دانسته و به سلامت خود و سایرین اهمیت می‌دهیم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت موارد بهداشتی و عدم خروج از منزل جز در موارد اضطراری به بهبود وضعیت کرونایی شهرستان کمک کنیم و در غیر این صورت ما باید هر روز شاهد مرگ و میر عزیزانمان باشیم و آینده خوبی برای این روند در شهرستان متصور نیست.

وضعیت شهرستان گیلانغرب از نظر ابتلا به ویروس کرونا فوق بحرانی است

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا فوق بحرانی است و مجبور به تشدید محدودیت‌های سختگیرانه برای کنترل این وضعیت هستیم.

حشمت رضایی افزود: از متنفذین شهرستان در هدایت مردم برای کنترل شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سرعت در واکسیناسیون به عنوان ۲ موضوع موثر در قطع زنجیره کرونا درخواست کمک داریم.

او افزود: همه مردم دوستدار اهل بیت (ع) هستند، اما رعایت پروتکل‌ها به خاطر حفظ جان مردم باید در اولویت برگزاری مراسمات مدنظر هیات‌ها باشد و در ایام تاسوعا و عاشورا تردد هیات‌ها در سطح شهر و محور منتهی به مزار ممنوع است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ظرفیت بیمارستان الزهرا (س) تکمیل است و به ناچار بخشی از بیماران به شهرستان‌های همجوار منتقل شده اند از این رو شهروندان کمک کنند و خطر گسترش کرونا را در تعطیلات پیش رو جدی بگیرند.

آسیب دیده گان ناشی از اجرای محدودیت‌ها را یاری کنید

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه گیلانغرب با اشاره به زحمات طاقت فرسای کادر درمان از مردم و گروه‌های جهادی و امدادی خواست تا آسیب دیده گان ناشی از اجرای محدودیت‌ها را یاری نمایند.

شیوع پیک جدید کرونا با کاهش استفاده از ماسک

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: برگزاری مراسمات تشییع، ترحیم و عروسی‌ها در شهرستان گیلانغرب به ویژه در نیمه دوم تیرماه و مردادماه به علاوه کاهش استفاده از ماسک موجب شیوع پیک جدید در این شهرستان شده است.

فریدون نوری افزود: هم اکنون ۳۰ نفر در بیمارستان الزهرا (س) و سایر نقاط استان بستری هستند و روزانه ۴۰ مورد ابتلای مثبت به ویروس کرونا داریم.

او افزود: از ابتدای شروع اپیدمی در این شهرستان از ۱۳ هزار و ۱۴۷ نمونه اخذ شده، تست سه هزار و ۲۴۸ نفر مثبت بوده که ۸۹ نفر نیز فوت شده‌اند که ۶ مورد آن مربوط به ۲۴ روز اخیر بوده است

واکسیناسیون ۴۱ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال سنقر و کلیایی

مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۴۱ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

احسان مهری افزود: تاکنون۳۴ هزار و ۷۷۲ دوز واکسن در شهرستان سنقر و کلیایی تزریق شده که از این تعداد ۲۶ هزار و ۶۸۷ دوز اول و هشت هزار و ۸۵ دوز دوم بوده است.

او افزود: بر این اساس شهرستان سنقر و کلیایی در اجرای واکسیناسیون کرونا به نسبت سرانه جمعیت در استان کرمانشاه در جایگاه اول قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: دیروز رکورد تزریق واکسن در این شهرستان با تزریق ۲ هزار و ۴۴۴ دُز شکسته شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی سالروز شکست حصر پاوه شهرستان قصرشیرین برگزاری مراسم سنقر و کلیایی ویروس کرونا محدودیت ها سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»