Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کاهش تولید بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری از سوی شهروندان الزامی است.

او افزود: عادی‌انگاری‌ها، سهل انگاری‌ها، نادیده گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی، شرکت در تجمعات، دورهمی خانوادگی و دوستانه از جمله عوامل تولید بیماری کرونا در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۴۰ درصد تست‌های کرونا مثبت می‌شود

دکتر رحمانی اضافه کرد: با برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی علاوه بر گسترش بخش‌های بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ها، تعداد تخت‌های بیمارستانی و بیماران نیز در چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا می‌کند.

او ادامه داد: درحال حاضر بیمارستان‌های استان فرا‌تر از ظرفیت خود به بیماران کرونایی خدمت رسانی می‌کنند.

دکتر رحمانی گفت: نزدیک به ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان هاجر شهرکرد و ۷۰ درصد بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد، به بیماران کرونایی اختصاص دارد و در سایر ظرفیت باقی مانده این مراکز به بیماران غیرکرونایی خدمت رسانی می‌شود.

او افزود: در صورت افزایش تعداد نفرات مبتلا به کووید‌_۱۹ در چهارمحال و بختیاری، این احتمال وجود دارد که در مرکز استان یا یکی از شهرستان‌ها بیمارستان صحرایی ایجاد شود.

دکتر رحمانی با اشاره به اینکه ۲۰ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اضافه کرد: سویه نوع دلتا بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان را گرفتار می‌کند و این موضوع یک هشدار است که بیشتر از قبل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

او افزود: داروهای اساسی برای درمان بیماران در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و طی روزهای آینده در زمینه تامین داروهای اصلی و اولیه مشکلی در استان وجود نخواهد داشت.

دکتر رحمانی اظهار داشت: با افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و مصرف بالای داروهای مورد نیاز ممکن است در زمینه تامین داروهایی که در رده دوم درمان مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت ادواری با کمبود مواجه شویم.

او ادامه داد: شهروندان این نکته را مدنظر خود قرار‌دهند که باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تولید بیمار و ابتلا به کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری کاهش پیدا کند چراکه در شرایط کنونی تنها راه مقابله با کرونا همین است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس دستورالعمل های بهداشتی چهارمحال و بختیاری بیمارستان ها دکتر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز