Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: نخستین بیمارستان صحرایی این جمعیت به منظور تسریع در امر کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سبزوار راه‌اندازی شد.

محمد علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بیمارستان صحرایی در محل بیمارستان واسعی سبزوار به ظرفیت بستری ۳۰ نفر احداث شده است.

وی اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان واسعی سبزوار که ویژه پذیرش بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده، تکمیل شده است؛ لذا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و  کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا این بیمارستان صحرایی راه‌ اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت سبزوار همچنان قرمز تیره و بحرانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۷۲ بیمار کرونایی در این شهرستان شناسایی شده که از این بین ۷۵ بیمار در بیمارستان واسعی سبزوار بستری شدند.

علیرضا مسلم افزود: با رسیدن تعداد بیماران کرونایی بستری موقت و دائم در سبزوار به بیش از ۳۲۶ نفر، وضعیت این شهرستان همچنان قرمز تیره و بحرانی است.

مسلم افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان واسعی سبزوار، نخستین  بیمارستان صحرایی هلال احمر در سبزوار راه اندازی شده است.

پویش طرح خادمان سلامت حسینی در سبزوار کلید خورد

همچنین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: پویش طرح «خادمان سلامت حسینی» با هدف خدمات درمانی رایگان به بیماران نیازمند کرونایی در این شهر کلید خورد.

عباس کافی افزود: با هدف و نیات خیرخواهانه و ارائه توصیه‌ها و خدمات درمانی به بیماران نیازمند کرونایی که در منزل بستری هستند، این طرح آغاز و تا پایان محرم و صفر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با شیوع و گسترش بیماری کرونا پرسنل خدوم و فداکار اورژانس ۱۱۵ سبزوار با پیگیری مشخصات و آدرس بیماران نیازمند و کم برخوردار مبتلا به کرونا جهت ارائه خدمات درمانی اعم از سرم تراپی و تزریقات و همچنین خدمات پرستاری به منازل آن‌ها رفته و به صورت کاملا رایگان خدمات دهی انجام می‌دهند.

کافی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با تشکیل انجمنی، پس از دریافت مشخصات و آدرس بیمار متقاضی بلافاصله به صورت داوطلبانه پس از هماهنگی جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: به همین منظور شماره‌های تماس ۰۹۳۳۸۳۱۱۳۵۶، ۰۹۱۵۵۷۲۸۳۶۱، ۹۳۸۹۵۳۵۵۳۱ و ۰۹۱۵۵۷۲۶۹۵۴ اعلام شده که بیماران نیازمند مبتلا به کرونا در این شهرستان جهت استفاده از خدمات درمانی پویش طرح خادمان سلامت حسینی می توانند با آن  تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جمعیت هلال احمر کروناویروس سبزوار خبرهای شهرستان سبزوار بیمارستان واسعی سبزوار بیمارستان صحرایی بیماران نیازمند مبتلا به کرونا خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم