Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است، این را بدانند که در کشور ما هیچ جایگاهی ندارند.

خبرگزاری میزان - سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در نشست قرارگاه امام حسن (ع) که به منظور دست یابی به راه کار‌های جدید برای نقش آفرینی نهاد‌های انقلابی و حمایتی در کمک به حل مشکلات ناشی از شرایط کرونایی در کشور و گره گشایی از مسائل معیشتی و اشتغال مردم عصر امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: این جلسه با ارج نهادن به اراده درونی ملت ایران و در پی تاکیدها، تدابیر و دستور‌های رهبر عظیم الشان انقلاب در سخنرانی اخیرشان به منظور به کارگیری اراده و عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه کمک‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه به معاصرین و آسیب دیدگان از این بیماری منحوس؛ برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که برای ارائه کمک‌های مؤمنانه در جامعه و مشکلات موجود، دور هم جمع شویم و اراده و انگیزه خود را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم در یک موج، فشار‌های معیشتی ناشی از کرونا و غیرکرونا را در جامعه کاهش دهیم و در آلام و مشکلات مردم شریک باشیم.

سرلشکر سلامی، رهبر حکیم انقلاب، اسلام عزیز و مردم عزتمند و صبور را سه عامل اساسی عبور کشور از مشکلات در چهار دهه اخیر توصیف و تصریح کرد: به برکت وجود مردم فهیم و شریف ما که دشمن را بخوبی می‌شناسند، قدر اسلام و رهبری را می‌دانند و پاداش صبر را باور دارند و بار‌ها تمرین و مشق عزت، ثبات و پایداری کرده اند، همواره زیباترین صحنه‌های تاریخی آفریده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره به قدرت درونی خود می‌بالد و به خداوند تکیه می‌کند، افزود: امروز در جای جای عالم و در سرزمین‌های مختلف می‌بینیم اگر دولت و کشوری بخواهد با تکیه بر بیگانگان بایستد، پشتش خالی می‌شود و این اتکا مانند کف روی آب است.

فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که می‌خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است و مردم ما را به خاطر ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به سخره می‌گیرند، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.

وی با نکوهش افرادی که در فضای مجازی غیرت ملی خود را می‌فروشند، گفت: این افراد با کلمات بازی نکنند و بدانند که ملت آن‌ها را پس خواهند زد و بیرق ثبات، عزت و پایداری را در میهن عزیزمان برافراشته نگه خواهند داشت.

فرمانده کل سپاه نهاد‌های انقلابی و حمایتی را متعلق به مردم دانست و با تاکید بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت‌های بزرگ و استثنایی موجود، تصریح کرد: به یاری خداوند دست در دست مردم، حماسه دل انگیز عبور از سختی‌های امروز را رقم خواهیم زد، زیرا باور داریم در درون هر سختی آسایش وجود دارد.

وی تأکید کرد: برای سربلندی و رفعت مردم ایران همه توانمان را به کار می‌بریم.

بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه: همه امکانات سپاه در کشور پای کار مهار کرونا است

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سلامی سپاه پاسداران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه غرب و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است