Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:12:45 GMT

مچ بند Fitbit Charge ۵ به زودی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۲۱۶

مچ بند Fitbit Charge ۵ به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، محصول قبلی فیت بیت که در زمینه گجت های هوشمند فعالیت دارد به نام Fitbit Charge ۴ دارای پنل OLED با نور پس زمینه، سال گذشته در ماه مارس معرفی شد و به نظر می‌رسد که شرکت Fitbit در حال آماده شدن برای راه اندازی مچ بند Fitbit Charge ۵ به عنوان مدل جانشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی Evan Blass، کارشناس مشهور، تصاویری با وضوح بالا از Charge ۵ را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد راه اندازی آن بسیار نزدیک است.

ویژگی ها و تاریخ احتمالی رونمایی از مچ بند Fitbit Charge ۵

تصاویر فاش شده تایید می‌کند که شارژ ۵ مجهز به صفحه لمسی رنگی و یک ردیاب تناسب اندام خواهد بود و ممکن است ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب نوری و سنسور SpO۲ برای محتوای اکسیژن خون را ارائه دهد. طبق گمانی زنی‌ها این محصول جدید شرکت فیت بیت در تاریخ ۲۳ اکتبر که در صفحه نمایش ذکر شده است، رونمایی و رندر‌های فاش شده نشان می‌دهد که مچ بند Fitbit Charge ۵ حداقل در سه نوع رنگ در بازار موجود خواهد بود.

مشخصات Fitbit Charge ۴

برای یادآوری مجدد، مچ بند هوشمند Fitbit Charge ۴ دارای صفحه لمسی OLED خاکستری با نور پس زمینه است که با یکبار شارژ می‌تواند تا ۷ روز دوام بیاورد، با این حال با GPS روشن تنها پنج ساعت می‌تواند کار کند. این برنامه ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند ردیاب ضربان قلب ۲۴/۷، سنسور SpO۲، ردیاب خواب، جلسات تنفس هدایت شده، ردیابی فعالیت‌ها و حالت‌های تمرین مبتنی بر هدف، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، ارتفاع سنج، شتاب سنج ۳ محوره، هشدار اعلانات، صفحه ساعت قابل تنظیم و بلوتوث ۴.۰ را ارائه می‌دهد و این دستگاه با اندروید و همچنین دستگاه‌های iOS سازگار است.

بیشتر بخوانید

حلقه Oura؛ گجتی هوشمند با قابلیت‌های منحصر به فرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گجت های جدید گجت های پوشیدنی گجت هوشمند مچ بند هوشمند شرکت فیت بیت مچ بند Fitbit Charge ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود

  مسلم مخفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی به مسافران است گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهر‌های هم جوار کفایت نمی‌کند.

او با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متاسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

او گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

فرماندار همدان گفت: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در ۲ قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دوم ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت