Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@19:50:39 GMT

واکنش حزب الله به شهادت ۴ فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۴۱۲

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به شهادت ۴ فلسطینی در درگیری‌های اخیر در شهر جنین واقع در کرانه باختری واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از المنار، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به شهادت ۴ فلسطینی در درگیری‌های اخیر در جنین واقع در کرانه باختری واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، حزب الله در این بیانیه شهادت ۴ جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر در جنین را به ملت مجاهد و گروه‌های مقاومت فلسطین تسلیت گفته است.

حزب الله در این بیانیه همچنین از رویارویی قهرمانانه مجاهدان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی تمجید کرد.

در این بیانیه آمده است: ما در حزب الله معتقدیم که راه مقاومت که با خون شهدا و فداکاری‌ها مزین شده است به پیروزی نهایی و تحقق اهداف ملت فلسطین برای آزادسازی کامل سرزمین خود منجر خواهد شد.

گفتنی است که درگیری‌های مسلحانه بامداد دوشنبه در شهر جنین واقع در کرانه باختری که به دنبال آن ۴ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند واکنش‌های گسترده گروه‌های مختلف را به دنبال داشت.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که خون پاک شهدای جنین ضامن ادامه نبرد آزادسازی تا بیرون راندن کامل اشغالگران از سرزمین فلسطین خواهد بود.

قاسم تصریح کرد که مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری با اشغالگران صهیونیست تنها با بیرون راندن نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست متوقف می‌شود. وی خواستار مشارکت گسترده در تشییع پیکر شهدای جنین و اعلام اعتصاب سراسری شد.

از سوی دیگر، طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی نیز ضمن تسلیت شهادت این ۴ جوان، تاکید کرد که خون پاک آن‌ها شعله خیزشی خواهد بود که تنها با زوال و نابودی رژیم اشغالگر پایان می‌یابد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم تاکید کرد که خون پاک شهدای جنین پایمال نخواهد شد و ملت فلسطین بر ادامه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران تا پاکسازی این سرزمین از وجود آن‌ها اصرار دارد.

جبهه دموکراتیک عموم ملت فلسطین را به مشارکت در اعتصاب سراسری و تشییع پیکر شهدای جنین و تشدید انتفاضه و رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان هم ضمن محکوم کردن این جنایت، تاکید کرد که ادامه این سیاست‌ها از سوی رژیم صهیونیستی موجب تشدید تنش و درگیری‌ها خواهد شد. ابوردینه مسئولیت کامل هرگونه عواقب این جنایت را متوجه رژیم صهیونیستی دانست. برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، فلسطین ، رژیم صهیونیستی ، اسرائیل ، شهادت ، کرانه باختری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حزب الله لبنان فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل شهادت کرانه باختری کرانه باختری شهدای جنین درگیری ها حزب الله شهادت ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

کد خبر 6092863 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی