Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:36:14 GMT

بررسی تغییرات محصولات جدید و هوشمند اپل

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۵۶۶

بررسی تغییرات محصولات جدید و هوشمند اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از bloomberg، سال گذشته آیفون ۱۲، آیپد ایر دوباره طراحی شده، لوازم صوتی جدید و مک‌های M۱ به بازار آمد و شرکت اپل در حال حاضر برای راه اندازی دستگاه‌های جدید خود در فصل تعطیلات آماده می شود که این بار، همه نگاه‌ها به iPhone‌ های جدید، Apple Watch، AirPods، iPad mini و MacBook Pro است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که تغییرات اساسی در کوچکترین آیپد، نوت بوک‌های باکیفیت اپل و ایرپاد‌های سطح اول ایجاد شود، البته گوشی‌های هوشمند آیفون چندان ارتقا نمی‌یابند، اما همچنان ستاره اپل هستند. این شرکت انتظار دارد یکی از بزرگترین چرخه‌های عرضه آیفون تا کنون باشد، زیرا نیاز به بیش از ۹۰ میلیون محموله تا پایان سال ۲۰۲۱ احساس می‌شود چرا که جهان به سمت اتصالات ۵G حرکت می‌کند.

تغییرات محصولات جدید اپل

از جمله تغییرات قابل انتظار محصولات جدید اپل، می‌توان به قابلیت‌های جدید دوربین از جمله نسخه ویدئویی حالت پرتره با نام Cinematic Video، سیستم فیلتر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای اعمال سبک‌های مختلف در عکس‌های شما و فیلمبرداری با کیفیت بالاتر در ProRes برای مدل‌های Pro اشاره کرد.

همچنین نمایشگر گوشی‌ها همان اندازه‌های ۵.۴ اینچی و ۶.۱ اینچی برای مدل‌های معمولی و ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی برای مدل‌های Pro است و فناوری صفحه نمایش جدیدی که ProMotion را فعال می‌کند (نرخ تازه سازی سریعتر، ۱۲۰ هرتز در مدل‌های Pro) و به طور بالقوه حالت صفحه همیشه روشن خواهد بود.

تغییرات اپل واچ سری ۷

احتمالا اپل با طراحی مجدد، صفحه نمایش بهتر و پردازنده سریعتر این محصول را روانه بازار خواهد کرد، امام تغییر بزرگ و جدید اپل واچ سری ۷، راه اندازی Time to Walk on Apple Fitness + (ویژگی گوش دادن به افراد مشهور مانند Draymond Green و Shawn Mendes هنگام راه رفتن) است.

تغییرات قابل انتظار ایرپاد ها

انتظار می‌رود تغییرات ایرپاد‌های سطح جدید با طراحی نزدیک به AirPods Pro، شامل شکل جدید داخل گوش باشد که این اولین و مهمترین به روزرسانی ایرپاد‌های پایه از مارس سال ۲۰۱۹ تا کنون خواهد بود.

تغییرات Mac های جدید اپل

شرکت اپل به آرامی به خریداران Mac اجازه می‌دهد تا هزینه AppleCare + را به صورت سالانه به جای سه سال کامل در زمان خرید پرداخت کنند. اپل حدود یک ماه پیش به کاربران Mac اجازه داد تا این کار را از طریق دستگاه جدید خود انجام دهند، اما اکنون می‌توانند این کار را از طریق فروشگاه خرده فروشی اپل، فروشگاه‌های آنلاین و حتی به صورت تلفنی انجام دهند.

 ویژگی AppleCare + برای لپ تاپ MacBook Pro به جای ۳۸۰ دلار در طی ۳ سال به طور سالانه ۱۴۰ دلار خریداری می‌شود که این به معنای درآمد بیشتر خدمات برای کوپرتینو است. اپل می‌گوید به حساب‌هایی با کمتر از ۳۰ تصویر غیرقانونی هشدار داده نمی‌شود، البته جزئیات جدیدی در مورد سیستم خود برای مبارزه با مواد سوء استفاده جنسی از کودکان یا CSAM اعلام کرد و امیدوار است نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را کاهش دهد.

اپل سوالات متداول جدیدی را نیز در مورد این ویژگی‌ها به فروشگاه خرده فروشی، فروشگاه آنلاین و کارکنان فروش تلفنی ارسال کرد، همچنین قابلیت پشتیبانی از دستیار دیجیتالی Siri برای گزارش کودک آزاری و دسترسی به منابع مربوط به مبارزه با CSAM که یک ویژگی برای اسکن تصاویر برهنه ورودی یا خروجی دستگاه‌های تحت کنترل کودکان است را به آن‌ها توضیح داد، البته برخی اشاره کرده اند که فناوری اپل برای تجزیه و تحلیل عکس‌های کتابخانه‌های کاربران، ریاکارانه است.

تغییرات شرکت اپل

برخی از کارکنان اپل گفتند که که تعداد قابل توجهی از مهندسان خدمات ابری، سلامت و گروه‌های هوش مصنوعی این شرکت را ترک می‌کنند که می‌توان به امیلی فاکس، مسئول تحقیقات هوش مصنوعی اپل که اواخر امسال برای ادامه تحصیل و بورسیه دانشگاهی اقدام می‌کند و روسلان مشنبرگ که پس از خدمت به عنوان معاون Netflix، رهبر تیم زیرساخت ابری اپل بود و به شرکت Google خواهد رفت، اشاره کرد.

اپل در سال‌های اخیر تعداد زیادی مهندس برای این گروه‌ها از Netflix، آمازون، گوگل و دیگر شرکت‌ها به خدمت گرفت تا گردش مالی خود را بالاتر ببرد، البته این مهندسان به دلیل الزامات اپل باید در دفتر کار حضور داشته باشند و این باعث شد که آن‌ها به دنبال شرکت‌هایی باشند که فرصت‌های دورکاری را ارائه می‌دهند.

اپل امسال iCloud + را راه اندازی کرد، اما چند ویژگی دیگر را به حساب‌های پرداختی موجود iCloud اضافه کرد مثل VPN روی استروئیدها، دامنه‌های سفارشی و ویژگی‌های جدید برای پنهان کردن آدرس ایمیل شما و جاه طلبی‌های بیشتری برای بازسازی زیرساخت ابری قدیمی خود دارد، اما این تغییرات به احتمال زیاد در آینده رخ خواهد داد.

تیم هوش مصنوعی اپل برخی از ویژگی‌های جالب مانند پردازش بهتر در دستگاه‌ها را برای Siri آماده کرده است، تیم سلامت اپل با مشکلات داخلی خود دست و پنجه نرم می‌کند و کاربران به دنبال سنسور‌های اضافی اپل واچ مانند سنسور‌های قند خون هستند و نکته پایانی این که چند روز دیگر به زمان رونمایی از تلفن همراه جدید و ارزان قیمت گوگل پیکسل ۵A باقی مانده است، ولی انتظار می‌رود این گوشی با تراشه Qualcomm در این هفته عرضه شود.

بیشتر بخوانید

قانون جدید اتحادیه اروپا؛ پورت شارژ مشترک برای همه تلفن‌های همراه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند شرکت اپل محصولات اپل گوشی آیفون اپل واچ هوش مصنوعی ایرپاد ها جدید اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی