Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز (سه شنبه) جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر چشمی مسئول بسیج جامعه پزشکی و با ارتباط ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور به منظور پیگیری طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی (ع) با اشاره به اوج گیری کرونا گفت: با توجه به تاکید رهبری جهت کاهش زنجیره ابتلا به کرونا تمرکز طرح حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر پیش گیری از گسترش این ویروس منحوس با قوت ادامه دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی گفت: در سال گذشته با اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری مردم توانستیم تعداد فوتی‌ها را به زیر ۵۰ نفر برسانیم.

وی افزود: ۳۰ هزار خانواده‌ای که سرپرست آن به علت بیماری کرونا فوت کرده‌اند به مدت یک سال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند و در ادامه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی تصمیمات خوبی گرفته شد. در مرحله اول هزار دستگاه اکسیژن ساز در سراسر کشور به بیماران نیازمند اختصاص می‌یابد و به کمک نهادهای دیگر ۳ میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند که در کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص می‌یابد.

سردار سلیمانی ادامه داد: جلسات قرارگاه ستاد مقابله با کرونا تا پایان کرونا به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا بتواند پشتیبانی‌های لازم از طرح حاج قاسم سلیمانی را داشته باشیم.

در ادامه جلسه فرماندهان سپاه‌های استانی به گزارش و بیان مشکلات خود پرداختند سردار محمد عبدالله فرمانده سپاه قدس گیلان در ارتباط تصویری گفت: ۷۵۰ هزار نفر در استان گیلان واکسن تزریق کرده‌اند و سپاه گیلان ۱۰ مرکز تزریق واکسن ایجاد کرده است که اگر تعداد واکسن‌های اختصاصی به استان بیشتر شود این مراکز را به ۱۰۰ مرکز می‌تواند افزایش داد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان‌های استان، به دنبال احداث بیمارستان صحرایی در استان هستیم، همچنین با کمک خیرین بسته‌های معیشتی به نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در ادامه طی سخنانی به اقدامات انجام شده در استان کرمان اشاره کرد و گفت: سپاه کرمان ۸ مرکز اختصاصی واکسن دایر کرده است، در استان کرمان مشکل دستگاه اکسیژن ساز داریم که با مصوبه جدید و تخصیص دستگاه‌های اکسیژن ساز به پایگاه‌های بسیج بسیار می‌تواند راه گشا باشد.

کد خبر 5283079 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین بیمارستان صحرایی طرح شهید سلیمانی بسیج جامعه پزشکی سردار غلامرضا سلیمانی حسین سلامی سپاه مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا افغانستان هیئت دولت محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان ایالات متحده امریکا وزارت امور خارجه وزرای پیشنهادی صحن مجلس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود