Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: مدافعان سلامت این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به همراهی و همکاری عموم مردم نیاز دارند و تنها درخواست آن‌ها از جامعه اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و مراسم عروسی و فاتحه خوانی و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: کادر درمان ۱۸ ماه است که به صورت شبانه روزی پای کار هستند و از هیچ تلاشی برای مهار بیماری کووید-۱۹ و نجات جان بیماران دریغ نمی‌کنند، ضمن اینکه سعی می‌کنند بیمارانی که حال عمومی بهتری دارند را به صورت سرپایی درمان نمایند.

قمشی به کمبود پرستار اشاره کرد و افزود:، اما این کمبود بحرانی نیست و مشکلی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی ایجاد نکرده، اما لازم است که مردم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن را جدی بگیرند تا عملا مجبور نشویم در شرایط بحرانی قرار بگیریم.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و ۵ شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود