Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نجف زاده  معاون تربیت بدنی سپاه تبریز گفت:در ۲۹۰ پایگاه بسیج افرادی که تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک تربیت بدنی دارند به عنوان مسوولان تربیت بدنی پایگاه‌ها منصوب شده‌اند تا با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی استعداد‌های هر منطقه را شناسایی و پرورش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث به حاشیه کشیده شدن ورزش در جامعه شد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی، همگانی کردن رشته‌های ورزشی در میان مردم است و بعد از همگانی شدن آن‌ها و استعدادیابی ورزشکاران از آن‌ها در ورزش قهرمانی استفاده می‌شود.

معاون تربیت بدنی سپاه تبریز و مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: فوتسال، والیبال، ورزش‌های بومی محلی، دفاع شخصی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، تکواندو، تنیس روی میز از جمله فعالیت‌های ورزشی پایگاه‌های بسیج در این شهر بوده و این ورزش‌ها به خاطر نوع انجام و کم آسیب بودن در وضعیت همه گیری کرونا در اولویت قرار دارند.

نجف زاده ادامه داد: حدود ۱۸ ماه است که باشگاه مقاومت فعالیت‌های خود را در تیم‌های پایه و رده‌های مختلف سنی در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و تکواندو آغاز کرده است و فعالیت در سایر رشته‌های مذکور نیز به زودی در برنامه‌های این باشگاه قرار می‌گیرد.

او با اشاره به تدوین سند چشم انداز ورزشی باشگاه مقاومت با محوریت توسعه ورزش همگانی در شهرستان تبریز، یادآوری کرد: با تمامی آسیب‌ها و معضلاتی که همه گیری ویروس کرونا برای جامعه ایجاد کرده است این باشگاه با استفاده از این وقفه این سند را با در نظر گرفتن نقاط ضعف، قوت و تهدید‌های حوزه ورزش تدوین کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه تبریز با بیان اینکه سند چشم انداز توسعه ورزش باشگاه مقاومت در مجمع عالی بسیج ورزش تبریز ارایه شده است، گفت: سند چشم انداز این باشگاه به صورت سه بخش ورزش همگانی، قهرمان و پرسنلی بوده و در سه حوزه ورزشی فوق برنامه‌هایی تدوین شده و تمامی این برنامه‌ها به صورت بنیادی و ساختاری با توجه به نیاز‌های موجود در جامعه کارشناسی شده است.

نجف زاده افزود: یکی از ظرفیت‌های با اهمیت تربیت بدنی نیروی سپاه تبریز برخورداری از جامعه آماری بالا از نظر نیروی جوان است که تعداد آنان به حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشته های ورزشی پایگاه بسیج باشگاه مقاومت تربیت بدنی سپاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • همایش پیاده روی در یاسوج