Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله کرد میرزا در گفتگو با خبرنگار مهر از اعطای فرصت مجدد به اعضای هیأت علمی که در اولویت جذب قرار نگرفته‌اند خبر داد.

وی گفت: با پیگیری ریاست دانشگاه و همگامی و همراهی هیأت امنا، قرارداد کارکنان علمی و پیمانی مشروط، دستیار آموزشی و قراردادی که در اولویت جذب قرار نگرفته‌اند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور افزود: این مهلت برای بررسی مجدد پرونده‌ها با حداکثر مساعدت و تعیین تکلیف نهایی آنها به واسطه نظر دبیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، حدود یک ماه پیش عده‌ای از اساتید دانشگاه پیام نور با خبرگزاری مهر تماس گرفته و عنوان کردند که مرکز جذب وزارت علوم شرایط هیأت علمی بودن ۱۱۵ نفر از اعضای هیأت علمی پیمانی مشروط و یا دستیار علمی دانشگاه پیام نور را که با فراخوان خود وزارتخانه در سال‌های ۹۱ و ۹۲ و یا قبل از آن بصورت هیأت علمی پیمانی بعد از فرایند و رقابت و مصاحبه‌های متعدد عمومی و تخصصی جذب دانشگاه پیام نور شده بودند را تأیید نکرده و آنها را فاقد احراز صلاحیت لازم دانسته است و این افراد باید نامه عدم احراز صلاحیت خود را تا ۳۰ تیرماه امضا و درخواست تبدیل به عضو غیر هیأت علمی (کارمند) را ارائه دهند.

بر همین اساس خبرگزاری مهر در گزارشی که می‌توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید به مشکلات این اساتید پرداخته و از مسئولان مربوطه پیگیری لازم را به عمل آورد.

کد خبر 5283043 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اساتید دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بدون آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی کاردانی نظام جدید کنکور 1400 آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اعضای هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند