Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:01:20 GMT

کشتی آزاد همچنان بلاتکلیف/ تیم ملیِ درستکار؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۱۵۶

کشتی آزاد همچنان بلاتکلیف/ تیم ملیِ درستکار؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاروان کشتی آزاد کشورمان با یک مدال نقره حسن یزدانی و یک برنز امیرحسین زارع در بازی‌های المپیک توکیو هفته گذشته وارد کشور شد.

با توجه به نتایج کسب شده، انتقادات زیادی به عملکرد کادر فنی وارد شد؛ به طوری که با پایان قرارداد غلامرضا محمدی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون چند گزینه را به عنوان گزینه‌‌های مدنظر برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان درستکار که پیش از این سرمربی جوانان بود، علیرضا رضایی، مجید ترکان و محسن کاوه از گزینه‌های مورد نظر دبیر برای سرمربیگری بودند. از بین این گزینه‌ها، رضایی اعلام کرد صحبتی با او نشده و تمایلی برای همکاری ندارد. محسن کاوه نیز با تیم ملی جوانان راهی روسیه شده است.

اگرچه دبیر از محمدی به عنوان گزینه نام برده بود اما به نظر می‌رسد در جلسه برگزار شده تمایلی برای همکاری با وی به عنوان سرمربی در تیم ملی وجود ندارد. بنابراین، گزینه نزدیک برای هدایت تیم ملی به نظر پژمان درستکار می‌آید.

درستکار پیش از این به عنوان سرمربی جوانان در فدراسیون مشغول به کار بود اما بعد از مدتی با اختلافات پیش آمده کناره‌گیری خود را اعلام و کشور را ترک کرد. حالا با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی نروژ، ضرورت انتخاب سرمربی تیم ملی بیش از گذشته احساس می‌شود اما به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون هنوز برای انتخاب سرمربی به نتیجه نهایی نرسیده است. مذاکرات نیز با درستکار انجام شده اما فعلا پاسخ مثبت نداده تا آزادکاران همچنان در انتظار مربی باشند. باید دید در آینده رئیس فدراسیون درستکار را مجاب خواهد کرد یا گزینه دیگری برای هدایت تیم ملی در نظر گرفته می‌شود.

مسابقات جهانی نروژ مهرماه برگزار خواهد شد که کشتی فرنگی تمرینات خود را از ۲۵ مرداد آغاز کرده اما بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی آزاد باعث شد تا برنامه ملی‌پوشان برای شروع تمرینات نامشخص باشد. این احتمال وجود دارد تا پایان هفته سرمربی کشتی آزاد معرفی و اردوهای تیم‌ ملی نیز آغاز شود. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟