Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:24:53 GMT

اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی دزفول تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۸۵۸

اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی دزفول تامین شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مسعود اسدی نیا روز سه شنبه افزود:  تامین و نصب تانکر گاز اکسیژن مایع ۳۰ تنی ۲۳ میلیارد ریال برای بیمارستان بزرگ دزفول هزینه در برداشت.
وی با بیان اینکه نصب این تانکر اکسیژن کمک زیادی برای تامین اکسیژن بیماران کرونایی داشته اظهار امیدواری کرد با این اقدام مشکل بیماران رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با اشاره به بستری بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ این شهر گفت: ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این بیمارستان تکمیل شده است.
عبدالکریم فیروززاده افزود: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود.
دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان شوش اعتراض پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان شوش شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان شوش اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟