Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، پیامی صادر کرد.

متن پیام عبارت است از:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس در سرزمین ما سرشار از نکته‌های شگفت انگیز، روایت‌های شنیدنی، معجزات الهی و هزاران رویداد است که همچنان قابل توجه و الگو می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دفاع جانانه جوانان، شیرزنان و رادمردان سرزمینمان از میهنمان نبود اکنون نیز خبری از عزت، استقلال، امنیت و غرور ملی نبود.

ایستادگی و جانفشانی مثال زنی مدافعین کشور عزیزمان، واژه‌های ماندگار شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده را برای همیشه در فرهنگ کهن ایران حک و در دل و یاد فرزندان این مرز و بوم ابدی و ماندگار کرده است.

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه اسراء به وطن است. استقامت و پایداری ایشان در اردوگاه‌های مخوف عراق، سند افتخار آن‌ها در پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند. ایشان گنجینه ‏هاى ارزشمندى هستند که در درون آنها، فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت نهفته است و ثبت وقایع اسارت، پلى است براى انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‏‌ها به شهرهاى میهن اسلامى ‏

بسی ضروری است در زمینه بیان این فرهنگ، از سه ابزار خط، تصویر و انتقال به‏ صورت سینه به سینه بهره گرفت، امّا مهم این است که بیان فرهنگ اسارت، امرى حیاتى و کارى بس سترگ براى جامعه جوان ماست.

بازگشت آزادگان آغاز گفتن از رشادت‌های بی شماری ست که پرده از اسرار زیادی برمی داشت و باید می‌آمدند تا ما و فرزندان ما بشنوند، بنویسند، بدانند و لمس کنند معنی حقیقی گل واژه‌های دفاع، میهن پرستی، غیرت، شجاعت، رشادت، اسارت و عزتمندی را.

در این برهه نیز وقایع کشور‌های همسایه نشان می‌دهد برای پیشگیری از وقوع جنگ، اشغال سرزمین‌ها و آواره شدن هزاران زن بی پناه، کودک بی گناه و مردان بی صدا و همچنین جهت جلوگیری از پیامد‌های شوم این حوادث و آسیب‌های جبران ناپذیر باید فرهنگ والای دفاع و ایستادگی و از خودگذشتگی در راه وطن همچنان مانند لالایی در گوش فرزندان مان تکرار و زمزمه شود.

سالروز بازگشت اسرای عزیز که همواره به اسیر کربلا، حضرت امام سجاد (ع) اقتدا کردند را به وطن شریف مان گرامی داشته و از صمیم قلب دست‌های این عزیزان، ایثارگران و جانبازان را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم یکایک ما قدردان جایگاه و نعمت وجود این عزیزان بوده و با پا جای پای ایشان گذاشتن در عرصه‌های مختلف بتوانیم مانند سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام و مام وطن را یدک کشیده و با مسئول سازی اجتماعی و وجدان بیدار همواره موجب سرافرازی خود و کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان پیام تبریک بازگشت آزادگان سالروز بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی