Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از اختصاص ۶ بخش بیمارستانی به بستری بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی احسان خیشوند در جمع خبرنگاران، گفت: ۶۰ درصد مردم نهاوند از ماسک استفاده می‌کنند که درصد کمی است و باید مردم به این نکته توجه کنند که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متاسفانه رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث افزایش آمار بستری و ابتلا شده است.

خیشوند افزود: در بیمارستان های شهرستان ۶ بخش به کرونا اختصاص یافته است و روند همچنان صعودی است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند بیان داشت: سه بخش در بیمارستان شهید قدوسی و سه بخش در بیمارستان آیت الله علیمرادیان که شامل دو بخش بستری و یک بخش آی سی یو در هر بیمارستان است به بیماران اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و گفت: کار واکسیناسیون در شهرستان برای گروه های هدف ادامه دارد و طبق اولویت های اعلامی وزارت بهداشت در حال انجام است.

خیشوند گفت: سه پایگاه تجمیعی در شهر نهاوند برای واکسیناسیون وجود دارد و مراکز جامع سلامت نیز کار تزریق واکسن را انجام می دهند و و در مجموع ۱۷ مرکز واکسیناسیون در شهرستان وجود دارد.

وی بیان داشت: بیش از ۲۴ درصد جامعه هدف شهرستان که افراد بالاتر از ۱۸ سال هستند واکسینه شده اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: حدود ۱۳۶ هزار نفر جامعه‌ هدف شهرستان هستند که بیش از ۳۰ هزار نفر تاکنون واکسینه شده اند.

خیشوند با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان گفت: حدود ۸۰ درصد فرهنگیان واکسینه شده اند و کارمندان بانک و دادگستری و مشاغل پرخطر نیز در حال واکسینه شدن هستند.

وی عنوان کرد: باید ۱۰۰ درصد جمعیت عشایری شهرستان قبل از خروج از شهرستان و انتقال به جنوب کشور واکسینه شوند که این امر نیازمند همراهی این عزیزان هستند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان گفت: برای واکسیناسیون نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم و از ظرفیت های بسیج و هلال احمر برای ثبت نام و نوبت دهی استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان رئيس مرکز بهداشت نهاوند رئیس مرکز بهداشت نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد