Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:33:27 GMT

میهاو کوبیاک امیدوار به المپیک ۲۰۲۴

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۰۱۸

میهاو کوبیاک امیدوار به المپیک ۲۰۲۴

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از دلایل ناکامی تیم ملی والیبال لهستان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مصدومیت میهاو کوبیاک ، کاپیتان این تیم بود که شکست سفید و قرمزها مقابل ایران و فرانسه را در پی داشت. پیروزی ۳ بر ۲ فرانسه مقابل لهستان و حذف در مرحله یک چهارم نهایی المپیک، تمام آرزوهای لهستان مدعی را بر باد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از هواداران والیبال در لهستان، کنجکاو بودند که بدانند کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی از این تیم خداحافظی می‌کند یا برنامه دیگری دارد. کوبیاک در این مورد گفت:

رویای من همچنان کسب مدال المپیک است. اگر وضعیت بدنم خوب باشم و مصدومیتی نداشته باشم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال می‌گیرم.

تیم ملی لهستان، مسابقات قهرمانی اروپا را پیش رو دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال لهستان کاپیتان تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: ما این افتخار را داشتیم که استاد اسکویی جزو خانواده والیبال بود و خودشان نیز می‌گفتند که رشته اصلی شان والیبال بوده است، اما ایشان  کشور شمول بودند و متعلق به هیچ رشته‌ای نبودند و باید گفت ایشان متعلق به مردم هستند و مردم واقعا عزادار ایشان هستند و جای ایشان در قلب‌ها خواهد بود.  

او ادامه داد: جای استاد مسعود اسکویی در قلب‌های ما خواهد بود و امیدوارم همکاران و شاگردان ایشان ادامه دهنده راه ایشان باشند. همه‌ای کسانی که با ایشان برخورد داشتند مطمئنا از اخلاق خوب ایشان یاد می‌کنند.

تقوی در خصوص تمرینات تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال و کسب سهمیه المپیک گفت: ما کار سختی برای المپیکی شدن داریم و درصد کمی شانس برای کسب سهمیه المپیک داریم، اما اصلا ناامید نیستم و از همه مردم می‌خواهم برای تیم ملی والیبال انرژی مثبت بفرستند و همچنین دعا کنند.

او بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در تمرینات از انگیزه بالایی برخوردار هستند و ما نیز تلاش کردیم بهترین شرایط را برای تیم ملی مهیا کنیم و وظیفه مان را انجام دادیم و امیدوارم مردم از عکس العمل تیم ملی والیبال فارغ از نتایج راضی شوند.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازی های تدارکاتی برای تیم ملی والیبال گفت: یک هفته پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در برزیل بازی های تدارکاتی خواهیم داشت، اما هنوز تیم‌های مشخص نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!