Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت شهدای آستان مقدس حضرت امام زاده سید ناصرالدین تهران شامگاه دوشنبه 25 مرداد با حضور داود نورچه ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، مراسم گرامیداشت شهدای آستان مقدس حضرت امام‌زاده سید ناصرالدین تهران با عنوان یادبود ۶ شهید جاویدالاثر شهیدان «محمدعلی شاهرخ شاهی»، «محمد مهدی تفرشی»، «حسین فصیح رامندی»، «هادی مهین بابایی»، «علی دولتزاد» و «مرتضی صبوری» برگزار شد و خانواده‌های معظم شهدا توسط حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه و داود نورچه ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نورچه‌ای مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: وظیفه داریم از تک تک شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کنیم.
در ادامه مراسم از جایگاه شهدای جاویدالاثر در آستان مقدس حضرت امام زاده سید ناصر الدین با حضور خانواده معظم شهدا  و ایثارگران رونمایی شد.
همچنین از مادر شهید رسول کاظم نژاد از شهدای رسانه به‌عنوان تجلیل از شهدای رسانه نیز تجلیل و مراسم عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) توسط مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا امام زاده سید آستان مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)