Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:23:18 GMT

جمع‌آوری ۶۰ هزار ماسک غیرمجاز در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۳۹۴

جمع‌آوری ۶۰ هزار ماسک غیرمجاز در خراسان جنوبی

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، علی تهوری با اشاره به ادامه نظارت بر فروش ماسک‌های استاندارد و دارای کد بهداشتی irc در واحدهای صنفی افزود: بازرسی‌ها در این خصوص نیز با جدیت انجام و ماسک‌های فاقد کد بهداشتی و غیرمجاز جمع‌آوری می‌شود.

وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از اصناف در سطح استان و در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تعطیلات پیش‌رو همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از مردم خواست برای تهیه ماسک استاندارد به مراکز عرضه مستقیم و داروخانه‌ها مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و ضرورت نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار بازرسان شبکه بهداشت، تیم‌های بازرسی این سازمان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از روز گذشته با بازرسی از واحدهای صنفی ضمن تذکر به متصدیان مبنی بر الزام به استفاده از ماسک و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی با متخلفان مستند به قانون نظام صنفی، برخورد می‌کنند.

تهوری با اشاره به شیوع کرونای دلتا و ضرورت و اولویت حفظ سلامت مردم اظهار داشت: واحدهای صنفی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را نقض کنند، علاوه بر معرفی به تعزیرات حکومتی براساس مصوبه ستاد استانی پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی باید از ارائه خدمات به مشتریان فاقد ماسک خودداری کنند گفت: از مصرف‌کنندگان و هم‌استانی‌ها نیز تقاضا داریم به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس، در مراجعه به واحدهای صنفی ضمن استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

برچسب‌ها ماسک سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ماسک سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی اصناف شیوه نامه های بهداشتی خراسان جنوبی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند