Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:31:54 GMT

رسمی؛ خرید بزرگ مورینیو نهایی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۰۳۸

تامی آبراهام، ستاره 23 ساله و انگلیسی چلسی با رقم 40 میلیون یورو راهی تیم رم ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام که با اضافه شدن ستاره های گران قیمت به خط حمله چلسی فرصتی برای درخشش در ترکیب این تیم نداشت، قراردادی پنج ساله با باشگاه رم تا 30 ژوئن سال 2026 امضا کرده است. تامی آبراهام پیراهن شماره 9 را در تیم جدیدش به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبراهام چهارمین خرید باشگاه رم در تابستان بعد از روی پاتریسیو، الدور شمورودوف و ماتیاس وینا لقب گرفت.

 

تامی آبراهام پیش از حضور در تیم اول چلسی در تیم هایی چون  سویندون تاون، سوانسی سیتی و استون ویلا به صورت قرضی بازی کرده است. تامی آبراهام اولین بازی ملی خود در تیم ملی  انگلیس را در سال 2017 انجام داده و دو سال بعد در بازی با مونته نگرو اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

 

تامی آبراهام بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "شما می توانید درک کنید که یک باشگاه واقعا شما را می خواهد و رم خیلی سربع برای جذب من ابراز علاقه کرد. رم شایسته مبارزه برای کسب عناوین قهرمان و جام است. من تجربه کسب جام های بزرگ را داشته و می خواهم دوباره در مسابقات مهم حضور داشته باشم. من می خواهم به رم برای رسیدن به این هدف و رسیدن به سطح مورد نظر این باشگاه کمک کنم. افتخار بزرگی است که شماره 9 رم را به تن خواهم کرد و من نمی توانم برای شروع تمرینات و کمک به این تیم صبر کنم."

 

 

تامی آبراهام آ اس رم نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا ژوزه مورینیو (سرمربی) چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تامی آبراهام آ اس رم نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا ژوزه مورینیو سرمربی چلسی تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی که همواره به جام شگفتی‌ها معروف است در شرایطی که فصل گذشته با برگزاری دربی بزرگ تهران در فینال اعتبار و حال و هوای خاصی گرفته بود، امسال شرایط متفاوتی را دنبال می‌کند.

درحالی که استقلال تهران در مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته بود حالا سه تیم تهرانی دیگر نیز در یک هشتم وداع کردند‌.

پرسپولیس حذف شده بزرگ این مرحله بود و در یک هشتم پیکان تهران و سایپا تهران نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند تا تنها تیم تهرانی مرحله یک چهارم نهایی هوادار باشد که امروز با برتری برابر مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!