Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در ایام دهه اول ماه محرم اجرا می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال تا قبل از آغاز ماه محرم با کمک همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و همچنین خیرین و مردم، ۱۰۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلاتی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه با محوریت مساجد و هیئات مذهبی برگزار می‌شود که در این امر همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی همکاری دارند.

او با اشاره به اوج گیری مجدد بیماری کرونا در استان ادامه داد: خانواده‌های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک‌های معیشتی قرار دارند.


هنری با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی فی ما بین ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان، امامان جمعه و فرمانداران با دبیری مجموعه سپاه برگزار شده است بیان کرد: توزیع کمک‌های مومنانه در شهرستان‌ها آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام محرم بخشی از نذورات تبدیل به بسته‌های حمایتی و یا سایر کمک‌های مورد نیاز مردم می‌شود گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به تمامی پایگاه‌های بسیج در مساجد و حوزه‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا بسیج سازندگی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!