Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده روز سه‌شنبه بیان کرد: تعداد زیادی از کادر درمان درگیر بیماری هستند به همین دلیل با کمبود شدید نیروی انسانی روبه‌رو هستیم و دست یاری به سوی نیروهای داوطلب در حوزه بهداشت و درمان دراز می‌کنیم تا به کمک مدافعان سلامت بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها راه برون رفت از بحران را رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون دانست و گفت: کادر بهداشت و درمان در وضعیت کنونی بسیار خسته شده‌اند.

وی با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به ویروس دلتا و ثبت رکورد بستری روزانه در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ادامه داد:تمام ظرفیت‌های جدیدی که در یک هفته اخیر در بیمارستان‌های منطقه ایجاد شد تکمیل و در حال استفاده و تجهیز ورزشگاه‌ها و مصلای آبادان برای بستری بیماران جدید هستیم.

سلمان‌زاده با انتقاد از رعایت نشدن محدودیت‌های ستاد مدیریت کرونا در جنوب غرب خوزستان افزود: اگر اعلام تعطیلات سراسری تنها جنبه تفریح برای مردم و مسوولان داشته باشد، تلاش ما به جایی نخواهد رسید و ایجاد محدودیت‌ها، نه تنها کارساز نیست بلکه موجب گسترش بیش از پیش بیماری در منطقه و کشور می‌شود.

وی بیان کرد: شمار جان باختگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است و اگر مردم به هشدارها و محدودیت‌ها توجه نکنند، فاجعه ملی رخ خواهد داد و هر روز باید شاهد مرگ عزیزانمان باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: در صورت ادامه این روند به زودی با کمبود دارو و امکانات روبه‌رو خواهیم شد و نیاز است همه با هم کمک کنیم تا علاوه بر خستگی کادر بهداشت و درمان، شرمنده مردم نباشیم.

سلمان با اشاره به شناسایی ۴۷۱ مورد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۲۶۵ نفر در آبادان، ۱۳۵ نفر از خرمشهر و در شادگان ۷۱ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید ۱۹ مبتلا شدند.
وی ادامه داد:در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۹ نفر افراد مبتلا به کرونا بستری و ۷۱ نفر نیز بهبود و از بیمارستان‌های منطقه مرخص شدند.

وی تعداد بیماران بستری شده در پنج بیمارستان شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان را ۴۶۴ بیمار اعلام کرد و افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان هفت نفر در آبادان، یک نفر خرمشهر و یک نفر در شادگان را گرفت.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان دانشگاه علوم پزشکی جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا