Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:48:38 GMT

واکنش امارات به تحولات افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۸۹۳

امارات بر ضرورت برقراری ثبات و امنیت در افغانستان در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد. ناطقان: به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای نسبت به تحولات اخیر افغانستان و تسلط طالبان بر این کشور واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: امارات از نزدیک تحولات اخیر در جمهوری برادر افغانستان را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه امارات همچنین بر ضرورت برقراری ثبات و امنیت در اسرع وقت در افغانستان تاکید کرد.

این وزارتخانه همچنین نسبت به تلاش تمامی طرف‌ها در افغانستان برای برقراری امنیت و ثبات و توسعه در این کشور و برآورده شدن خواسته‌های ملت آن ابراز امیدواری کرد.

جنبش طالبان صبح یکشنبه وارد کابل شد و گشت‌زنی‌های شبانه در آنجا ترتیب داد و نیروهای ویژه را مستقر کرد. اما فرودگاه‌ بین‌المللی کابل و ورودی‌هایش تحت نظارت نیروهای آمریکایی هستند و هواپیماهای ترابری نظامی آمریکا در حال انتقال کارمندان سفارت آمریکا و افغان‌های همکاری کننده با آمریکایی‌ها هستند. منبع: ایسنا برچسب ها: واکنش امارات ، تحولات افغانستان ، ثبات و امنیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکنش امارات تحولات افغانستان ثبات و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن

رسانه‌های یمن از تجاوز نیروهای آمریکا یی و انگلیسی به مناطقی در غرب یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «المسیرة»، هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز جزییات این حمله مخابره نشده است اما روزنامه الاخبار لبنان امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع نظامی در صنعا گزارش داد که آمریکا در حال آماده شدن برای تجاوز هوایی گسترده به یمن به منظور پشتیبانی از حمله زمینی گروه‌های وابسته به امارات متحده عربی در چند جبهه است.

بر اساس این گزارش، تحرکات در جبهه‌های میدانی در استان‌هایی مانند تعز و لحج و تحرکات رصد شده آمریکایی‌ها در منطقه در ۴۸ ساعت گذشته، همگی نشان از آمادگی آمریکا برای تجاوز گسترده نظامی به خاک یمن با مشارکت کشورهای عربی دارد.

در همین ارتباط شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) بر موضع ثابت خود در خصوص ثبات و امنیت منطقه، دریای سرخ، دریای مکران، باب المندب و اقیانوس هند تأکید کرد و به آمریکا درباره هر گونه اقدام تنش‌آمیز علیه امنیت و ثبات یمن هشدار داد.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند