Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: مجموع کمک بلاعوض و تسهیلات به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال تا کنون ۱۴۰ میلیارد تومان است.

مهدی هنری، امروز سه شنبه ۲۶ مرداد به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ در ایام دهه اول محرم اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت این مرحله نیز با محوریت مساجد و هیئت مذهبی برگزار می‌شود و با هماهنگی همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی مؤسسات خیریه و با کمک گروه‌های جهادی جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

هنری افزود: با توجه به اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی، خانواده‌های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک‌های معیشتی قرار خواهند داشت.

وی گفت: ستادهای شهرستانی نهضت کمک مؤمنانه و جلسات هماهنگی بین ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسانی، امامان جمعه و فرمانداران با دبیری مجموعه سپاه برگزار و توزیع کمک‌ها در شهرستان‌ها نیز آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد استانی نیز مانند کمیته آموزش و پرورش، آزادسازی زندانیان، بهداشت و درمان، نیروهای مسلح، اشتغال و … در این مرحله برنامه‌های ویژه کمیته را اجرایی خواهند کرد.

هنری افزود: همچنین با هماهنگی صورت گرفته از ظرفیت گروه‌های جهادی فنی مهارتی، تخصصی و پزشکی نیز در سطح استان استفاده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ایام محرم و نذورات مردمی با هماهنگی صورت گرفته با هیئت مذهبی و فرهنگ سازی بین مردم روستاها و شهرها بخشی از نذورات تبدیل به بسته‌های حمایتی و یا سایر کمک‌های مورد نیاز مردم خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کلیه مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به تمامی پایگاه‌های بسیج در مساجد و حوزه‌ها تحویل دهند.

هنری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا قبل از آغاز ماه محرم با کمک همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم، ۱۰۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده و جمع کمک‌های بلاعوض و تسهیلاتی به حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در استان رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس مشاغل آسیب دیده از کرونا مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از پرداخت بیشش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آران و بیدگل، ضمن اشاره به شعارهای اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اگر ما با توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سری اهداف را تامین کنیم، باید آمادگی برای خودکفایی در زمینه قوت مردم را داشته باشیم.

وی افزود: حوزه جهاد کشاورزی با قوت مردم ارتباط مستقیم دارد و با توجه به شعار سال باید هدف‌گذاری مشخص شود و با توجه به تشکیل قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم از جهاد کشاورزی در رابطه با وضعیت موجود اطلاعات خواسته شده است تا بر این اساس بتوان هدف‌گذاری کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سال گذشته بالای یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در این شهرستان پرداخت داشتیم، ابراز داشت: لازم است امور آموزش به صورت ویژه به آن پرداخته شود و در بحث مجوزهای اتاق اصناف نیز باید احتیاط لازم صورت پذیرد.

وی گفت: در بحث واگذاری امور نیز اگر بخواهیم حرکتی انجام شود باید کار را به مردم واگذار کرد و قوانین دست و پاگیر و بروکراسی اداری مانع می‌شود که اهداف مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود و از این رو فارغ‌التحصیل رشته‌های جهاد کشاورزی فاقد کار مقرر شده است تا شناسایی و با ایجاد شرکت تعاونی برای آنان اشتغال‌زایی ایجاد شود.

رضایی ضمن اشاره به ناهماهنگی بین امور آب و جهاد کشاورزی تصریح کرد: بحث دامداری‌های سنتی و صنعتی کاشان باید تعیین تکلیف شود و برای دریافت خدمات یک سری مشکلاتی وجود دارد که باید تمهیدات ویژه در این زمینه پیش‌بینی شود.

وی ضمن اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی تاکید کرد: یک سری مسائل وجود دارد که برای مصادیق تغییر کاربری باید مد نظر قرار بگیرد و از این رو یک سری بازنگری در این زمینه لازم است تا مردم در این زمینه با مشکل روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد