Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهربد مهرافزا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره سوالی پیرامون برخی مطالب ذکر شده در مورد تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی همواره پیگیر مشکلات دانشجویان بوده و طرح این ادعا که بسیج دانشجویی دانشگاه نسبت به بحث تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه بی تفاوت بوده، بسیار بی‌انصافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس همواره در تلاش بوده تا همگام با دانشجویان و درحیطه وظایف و اختیارات خود پیگیر مسائل و مشکلات دانشجویان باشد و در این راستا نامه‌ای هم اخیرا از طرف بسیج دانشجویی به دانشگاه ارسال شد.

مهرافزا تصریح کرد: علیرغم اینکه پیگیری این قبیل مسائل بیشتر از عهده بسیج دانشجویی خارج است  ولیکن همواره پیگیر مشکلات مسائل صنفی دانشجویی بوده که این موضوع هم از این قائده مستثنی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: رسالت اصلی بسیج دانشجویی همواره مطالبه‌گری و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی بوده و همت همیشگی این مجموعه دانشجویی مبنی بر حل مسائل دانشجویان است و  این مجموعه  طبق قوانین دانشگاه در کنار دانشجویان بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و کاهش مشکلات دانشجویان دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین بسیج دانشجویی تربیت مدرس از همه دانشجویان این دانشگاه تقاضا دارد که تعامل بیشتری با این مجموعه داشته باشند تا بهتر بتوان به نیازها و خواسته های حقیقی ایشان پرداخت. ضمنا دانشجویانی که در خصوص بحث خوابگاه متاهلی مشکلاتی دارند خواهشمندیم مشکلات را به صورت جزئی تر با این مجموعه درمیان بگذارند تا بهتر بتوانیم با مسئولین دانشگاه در جهت حل آن گام برداریم.

گفتنی است، اخیرا تعدادی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با ثبت پویشی در سامانه « فارس من» نسبت به اقدام مسئولان دانشگاه تربیت مدرس برای تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه انتقاد کرده و تاکید کرده بودند که بسیج دانشجویی در این راستا غفلت کرده، که به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، علیرغم اینکه پیگیری مسائل صنفی برعهده این تشکل دانشجویی نیست، با این حال بسیج دانشجویی پیگیر مشکلات دانشجویان به خصوص این موضوع بوده و سعی کرده با رایزنی با مسئولان دانشگاه راه حلی مناسبی را برای این مسئله پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تعطیلی بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه تربیت مدرس مشکلات دانشجویان پیگیر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس