Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات جلسه امروز(سه شنبه 26 مردادماه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سید جواد ساداتی نژاد و حجت الله عبدالملکی رای پیشنهادی جهاد کشاورزی و وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون انرژی حاضر شده و برنامه‌‌های خود را برای اداره این وزارتخانه‌های بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: صرفه‌جویی در آب یا افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و لزوم توجه به اقتصاد و بازار کشاورزی جزو برنامه‌های آقای ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.

به گفته وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه‌ای برای برنامه‌ریزی کاشت، داشت، برداشت و کشت محصولات براساس نیاز جامعه از دیگر برنامه‌های این وزیر پینشهادی به شمار می‌آیند.

نخعی تصریح کرد: آقای ساداتی‌نژاد همچنین نسبت به ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این کمیسیون، گفت: آقای عبدالملکی نیز برنامه‌های خود را در حوزه‌های همچون ایجاد انسجام میان کارفرمایان، کارگران و دولت و توجه به حقوق و دستمزد کارگران تشریح کرد و گفت؛ از آنجا که میزان حقوق و دستمزد نسبت به میزان تورم در کشور کافی نیست و همیشه حقوق و دستمزدها از میزان تورم عقب مانده، این عقب‌ماندگی‌ها باید جبران شود.

نخعی افزود: بهبود تولید و فضای کسب و کار در سطح کشور، حل مشکلات اشتغال معلولان، برقرای ارتباط میان تشکلات تعاونی در سطح ملی و بین‌المللی و رسیدگی به وضعیت بیمه‌های اجتماعی و درمانی نیز جزو مهمترین رئوس برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی پیشنهادی جهاد کشاورزی وزیر پیشنهادی کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه