Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:15:22 GMT

عکس| چند خودروی بی نظیر موجود در بازار را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۸۷۲

عکس| چند خودروی بی نظیر موجود در بازار را بشناسید

آفتاب‌‌نیوز :

هر ساله خودرو‌های بسیاری توسط کمپانی‌های بزرگ اتومبیل سازی تولید و به بازار روانه می‌شوند. مدل‌هایی که برق آن‌ها چشم هر ببیننده‌ای را خیره می‌کنند و زیبایی‌شان محصور کننده است. در دنیای خودروی‌های لوکس، سواری‌هایی وجود دارند که بی رقیب و بی نظیر هستند. تولیداتی که در ساختشان همه فاکتور‌های لازم رعایت شده و ظرافت‌ها و جزئیات به خوبی پیاده سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات داخلی یک خودروی لوکس را در نظر بگیرید. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که صندلی هر یک از سرنشینان ماساژور و تهویه جداگانه داشته باشد؟ یا مثلاً سیستم نمایشگر و سرگرمی داخل خودرور را در نظر بگیرید.‌

می‌توانید ساعت‌ها فیلم ببینید، بازی کنید و یا حتی در اینترنت به سرچ موضوعات مختلف بپردازید. پشتی‌های صندلی‌ها راحتی خوبی دارند و ارگونومی در طراحی‌شان، کاملاً رعایت شده است. سیستم صوتی با بلندگو‌های متعدد و قدرتمند، فضای کابین را احاطه می‌کند. رنگ بندی چه در داخل و چه خارج خودرو جذاب است. تودوزی‌ها به زیبایی انجام شده و جنس صندلی‌ها عمدتاً از مواد با کیفیت همچون چرم است. هر چه از یک خودروی ایده آل انتظار دارید در این مدل‌های لوکس موجود است. به همین خاطر هم واردات آن‌ها به سراسر کشور‌های جهان انجام می‌گیرد و طرفداران بسیاری را حتی در سایر نقاط جهان دارند. امروز می‌خواهیم با هم چند مدل بی نظیر خودرو را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر روزی علاقه‌مند به خریداری یکی از آن‌ها بودید، به راحتی بتوانید از میان مدل‌های گوناگون، بهترین‌ها را انتخاب کنید.

• خودروی بی ام و x۴

بی ام و x۴ یک خودروی شاسی بلند زیباست که ظاهری گیرا و تقریباً مشابه خودروی بی ام و x۶ می‌باشد. پلتفرم آن نیز مشابه مدل بی ام و x۳ پیاده سازی شده است. تولید این خودرو به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد و در شهر نیویورک آمریکا، یکسال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی شد. فروش این خودرو در همان سال به قدری زیاد بود که تولید کنندگان به فکر تولید یک مدل جدیدتر افتادند و در سال ۲۰۱۷ نسخه ۲۸i آن را تولید کرده و علاوه بر عرضه به بازار‌های داخلی به کشور‌های دیگر نیز وارد کردند. اما در ایران ورود این خودرو با ممنوعیت مواجه شد و تنها تعداد کمی از آن به بازار ایران راه یافت.

درست است که خودروی بی ام و x۴ یک شاسی بلند است، ولی جمع و جور بوده و با تجهیزات بسیاری در صدر جدول خودرو‌های لوکس وارداتی قرار دارد. این خودروی اسپرت رقابت زیادی با مدل‌های پورشه ماکان، آئودی q۵ و لکسوس nx دارد. پیشرانه این مدل از بی ام دبلیو، بسیار قوی و جالب توجه است؛ بنابراین خریداران می‌توانند علاوه بر ظاهر جذابی که این خودروی لوکس دارد از تجهیزات فنی و امکانات جانبی فوق العاده آن نیز برخوردار شوند. طراحان آلمانی این خودرو توانستند خودروی بی ام و x۴ را به اوج برسانند و کاری کنند که این مدل یکی از برترین مدل‌های موجود در بازار باشد. پس اگر قصد خرید بی ام و x۴ جذاب و هیجان انگیز را دارید، توصیه می‌کنیم آن را از نمایندگی فروش خودرو‌های لوکس و وارداتی، یعنی سایت CARECH خریداری کنید.

• خودروی فولکس واگن تیگوان

نهایت مهندسی در طراحی و تولید مدل فولکس واگن تیگوان بکار رفته و آن را به محصولی مدرن و بی نظیر تبدیل کرده است. کارایی این خودرو عالی است و قیمت آن در کنار ویژگی‌های خوبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. این خودروی لوکس طرفداران زیادی نیز در داخل و خارج از کشور دارد و با مشخصات فنی مطلوبی به بازار‌های خودرو، عرضه می‌شود.

فولکس واگن، این شرکت بزرگ آلمانی که تولید کننده معروف‌ترین برند‌های خودرویی در جهان است، تلاش می‌کند که در کنار ارائه بهترین کیفیت و طراحی خودروهایش، قیمت مناسبی را نیز در نظر بگیرد تا همه دوستداران خودرو، بتوانند به آرزویشان دست یابند. اولین خودروی کراس اوور این شرکت ابر قدرت، تیگوان است که تحول بسیاری را از ابتدای ورود خود به بازار ایجاد کرد. استقبال بی شاعبه از این خودرو، باعث شد که سازندگان این خودرو خط تولید فولکس واگن تیگوان را در بعضی از کشور‌های دیگر نیز راه اندازی کنند. طراحی منحصر به فرد فولکس واگن تیگوان تا اندازه‌ای شبیه به خودروی کراس کوپه GT است. خودروی فولکس واگن تیگوان هر آنچه که از زیبایی ظاهری و مشخصات خاص فنی بخواهید، یکجا دارد. بعد از نسل اول و دوم تیگوان این خودرو با حجم بدنه مضاعف و پیشرانه‌های مدرن نسل جدید تولید شده و به نوعی رقیب سرسخت برند‌های آمریکایی و اروپایی گردید. استقبال از این مدل جهانی است و در اقصی نقاط جهان، دوستداران بسیاری دارد. طراحی فوق العاده، کیفیت بالای تولید و البته قیمت مناسب، ویژگی‌هایی هستند که این خودرو را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کنند. برای خرید فولکس واگن تیگوان، هم اکنون سفارش خود را در سایت کارچ ثبت کنید و خیلی سریع و آسان آن را تحویل بگیرید.

• خودروی رنو کولیوس

این خودرو جذاب و دوست داشتنی نیز با شباهت زیاد خود به رنو تلیسمان توانسته در لیست برترین خودرو‌های لوکس قرار بگیرد. البته این خودرو جزو تولیدات ایده آل کمپانی رنو است و طراحی بسیار مدرن و زیبایی را به خودش اختصاص داده است. گزینه قابل توجه دیگری که در رابطه با آن وجود دارد، قیمت مناسبی است که در مقایسه با رقبایش همچون میتسوبیشی اوتلندر و تویوتا راو ۴ و دارد. این خودروی شاسی بلند شهری علاوه بر جذابیت ظاهری، امکانات فنی متمایز و قیمت معقولی که دارد، مورد توجه خریداران بسیاری از سراسر دنیا قرار گرفته است.

خوب است بدانید که عرضه خودروی رنو کولیوس به بازار در سال ۲۰۱۷ انجام شد و هر بار تغیییراتی در نسل‌های بعدی این خودرو به وجود آمد. نسل جدید این خودرو هم که یک قدرتمند و استثنایی می‌باشد، با طراحی جذاب و جدید، ایمنی بالا و بهره مندی از مواد مرغوب و با کیفیت بسیار خوش درخشیده است. اگر خواهان خرید رنو کولیوس هستید، تنها با یک کلیک ساده در سایت کارچ سفارش خود را ثبت نمایید و مالک این خودروی دوست داشتنی شوید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار خودرو قیمت خودرو تبلیغات فولکس واگن تیگوان خودروی بی ام بی ام و x۴ بی نظیر مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت:  اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند. 

علی جدی اظهار داشت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگری باید نزدیک به نرخ بازار باشد و در صنعت خودرو باید به سمت حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار حرکت کنیم.  

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم تنها راه کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار که موجب حذف دلالان از بازار خودرو نیز می شود، رشد تولیدات داخل و تامین کسری از طریق واردات است، در غیر این صورت این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با افزایش قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت: اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند و در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول سازمان حمایت می تواند ورود کند.  

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​