Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@06:52:12 GMT

تامی آبراهام جانشین ژکو در رم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۹۷۵

تامی آبراهام جانشین ژکو در رم شد

رم ایتالیا تامی آبراهام را از چلسی به خدمت گرفت. به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، باشگاه ایتالیایی رم، روز سه‌شنبه تامی آبراهام مهاجم چلسی را با مبلغ ۴۰ میلیون یورو (۴۷ میلیون دلار) به خدمت گرفت.

آبراهام جانشین ادین ژکو می‌شود که هفته گذشته به اینتر، قهرمان سری آ رفت.

آبراهام که قرارداد ۵ ساله با این باشگاه سری A امضا کرد گفت: شما می‌توانید بفهمید که یک باشگاه واقعاً شما را می‌خواهد و رم علاقه خود را بلافاصله مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم در چلسی پیشرفت کرد و در ۸۲ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند. او هم‌چنین در بریستول سیتی، سوانسی و استون ویلا دوره قرضی داشت.

آبراهام ۲۳ ساله که ۶ بار برای انگلیس بازی کرده است، فصل گذشته به چلسی کمک کرد تا قهرمان لیگ قهرمانان شود.

رم فصل گذشته در سری A هفتم شد و از زمان قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در سال ۲۰۰۸ تاکنون قهرمان نشده است. سرمربیگری این تیم را ژوزه مورینیو بر عهده دارد.

آبراهام گفت: رم باشگاهی است که شایستگی مبارزه برای قهرمانی را دارد. من تجربه کسب جام‌های بزرگ را دارم و می‌خواهم دوباره جام کسب کنم.  بنابراین می‌خواهم به این تیم برای رسیدن به این هدف  کمک کنم.

آبراهام پس از ورود روی پاتریسیو، الدور شمورودوف و ماتاس وینا، چهارمین خرید این باشگاه در فصل است.

تیاگو پینتو، مدیرعامل رم گفت: با وجود سن بسیار کم، آبراهام پتانسیل عظیمی برای پیشرفت دارد، تامی بیش از ۲۰۰ بازی در دوران حرفه‌ای خود انجام داده و بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است و هم‌چنین جام‌های مهمی را کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تامی آبراهام تامی آبراهام تیم فوتبال رم سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم