Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای سلامت اهواز با درخواست از شهروندان برای خودداری از مراجعه به مراکز بهداشتی برای تزریق واکسن گفت: هم اکنون واکسن کرونا تنها به کسانی تزریق می‌شود که پیش از این نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌، و در نوبت دز دوم هستند.

امراله مردانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شهروندان فعلا برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند تا جامعه هدف دُز دوم واکسن را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روزانه تا هفت هزار نفر را واکسینه می‌کنیم افزود: به محض دریافت سهمیه جدید واکسن، واکسیناسیون گروه‌های هدف جدید را از سر می‌گیریم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون فقط در پایگاه‌های تجمیعی انجام می شود گفت: ۱۲ پایگاه تجمیعی در شرق و غرب اهواز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند که تقریبا در همه مناطق این کلانشهر جانمایی شده‌اند.

دبیر شورای سلامت اهواز افزود: برای واکسیناسیون بیماران خاص، دیابتی و مادران باردار پایگاه‌های تجمیعی اختصاص داده‌ایم به عنوان مثال در شرق اهواز پایگاه تجمیعی امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت واکسیناسیون این افراد را انجام می‌دهد.

مردانی ادامه داد: از شهروندان تقاصا داریم در صورت امکان در خانه بمانند و از تردد غیرضرور در شهر خودداری کنند تا زنجیره بیماری قطع شود.

سالن خلیج فارس (نمایشگاه بینالملل کیانپارس)، کتابخانه مرکزی (جاده ساحلی غربی پارک دولت)، سینما هلال (جنب پل لشکر) ، سالن بانک صادرات (کوی مجاهد)، سالن دانشگاه آزاد اسلامی (فرهنگ شهر) ، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) (لشکرآباد)، مجتمع امام رضا (ع) (شهرک نفت)، مجتمع فرهنگی ورزشی شهید تندگویان ( میدان نخل)، مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی (ملی راه) ، سالن ورزشی شهید سالمی (سپیدار)، مرکز کوی فاطمیه خیابان شهید لر بین خیابان شهید مهربند و سلمان فارسی و مرکز ۲۴ ساعته هیات ابوالفضل العباس واقع در زیتون کارمندی  مراکز تجمیعی واکسیناسیون در اهواز هستند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی