Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:20:11 GMT

سقوط کودک در چاه ۱۰ متری حادثه‌ساز شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۵۹۶۲

سقوط کودک در چاه ۱۰ متری حادثه‌ساز شد+ عکس

کودک و مرد همسایه در چاه ۱۰ متری گرفتار شدند.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط کودک ۱۰ ساله در چاه ۱۰ متری، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸:۴۴ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از ایستگاه‌های سه و ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه در بلوار کشاورز، خیابان دستگرد رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: در این حادثه مردی برای نجات کودک وارد چاه شده و او نیز در چاه گرفتار شده بود.

وی اضافه کرد: با تلاش آتش‌نشانان مرد و کودک از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، حال عمومی آن‌ها مساعد است.‌

کد خبر 515366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سقوط در چاه حادثه سقوط در چاه سقوط کودک در چاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی سقوط آتش نشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد