Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر ویژه عموم در این نهاد خبر داد.

ایمان اکبری گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی «محرم به روایت تصویر» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: لذا از تمامی عکاسان و علاقمندان دعوت بعمل می آید که آثار خود را با موضوع «به تصویر کشیدن مراسم و آئین های عزادارای اباعبدا..الحسین (ع) در ماه محرم» در قالب cd به شکل حضوری به آدرس یاسوج، بلوار بویراحمد، نبش کاشانی ۵ جهاد دانشگاهی استان، معاونت فرهنگی و یا با شماره تلفن های: ۰۹۱۷۹۴۱۲۰۲۲ و ۰۹۳۷۳۴۱۵۰۰۹ از طریق تلگرام و واتساپ (بصورت فایل) ارسال کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه های عزاداری در نقاط مختلف کشور بویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
اکبری بیان کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا، علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از عکس های آرشیوی مراسم عزاداری در سال های گذشته جهت ارائه  و ارسال به دبیرخانه استفاده کنند. 
وی تصریح کرد: آثار ارسالی تنها به صورت تک عکس پذیرفته می شود، هر عکاس می‌تواند با ارسال ۵ عکس در مسابقه شرکت کند، عکس ها می بایست با فرمت jpg ارائه شود، در صورت راه یابی عکس به مرحله نهایی، ارسال عکس با سایز اصلی ضروری است، ضروری است هر عکاس نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس را بطور کامل مطابق با برگه فراخوان تکمیل کرده و به همراه آثار ارسال کند. ارسال آثار توسط شرکت کننده در مسابقه به منزله مالکیت معنوی اثر هاست، در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده است. آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. آثار ارسال شده عودت نمی‌شود. مسئولیت ناشی از ارسال آثار نامطلوب متوجه ارسال کننده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین مهلت ارسال آثار را ۷ شهریور ماه سال جاری برشمرد و اظهار کرد: به ۵ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، اکبری خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۹۴۱۲۰۲۲ و ۰۹۳۷۳۴۱۵۰۰۹ به تلگرام و یا واتساپ (بصورت فایل) ارسال کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسابقه عکاسی جهاد دانشگاهی كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما