Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیام حسین باغگلی آمده است: مهر ماه امسال، جای یک معلم مهربان در میان ما خالی است؛ معلمی که هیچ محرومیتی را به رسمیت نشناخت تا دخترک عزیز افغانستانی ما از تحصیل محروم نماند. همه ما شاگرد کلاس ایثار او در بوستان آن محله هستیم. آفرینش به معلم درود می‌فرستد؛ به فرحناز عاقل بیشتر. تسلیت به ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحناز عاقل معلمی فداکار بود که در یکی از پارک های تهران به دانش آموز افغانش درس می داد. این معلم پس از چند هفته دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا دچار سکته مغزی شد و روز پنجشنبه در بیمارستان مدائن تهران دار فانی را وداع گفت.

پیکر این معلم زحمتکش که در تیر ماه امسال حکم بازنشستگی‌اش را گرفت، روز جمعه ۲۲ مرداد به خاک سپرده شد. 

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا معلم مدارس ویروس کرونا معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ اسعد رسولی گفت: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در اموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می آمد.

بیشتر بخوانید؛ صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد

وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229346 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهر درگذشت + عکس | او در چه سالی بازنشسته شده بود؟