Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حسن رضائیان،فرماندار پلدختر اظهار کرد: متأسفانه وضعیت کرونا در پلدختر همچنان قرمز است و آمار سیر صعودی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آمار مبتلایان و بستری حتی می‌توان گفت که در حال وضعیت پلدختر به فوق حاد رسیده است.

رضائیان از راه‌اندازی بخش پنجم بستری کرونا در میان راهروی بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: صبح امروز این بخش برای بستری موقت مبتلایان کرونا تجهیز و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدختر گفت: هم‌اکنون ۱۰۴ تخت مربوط به بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) وجود دارد و تمام ظرفیت انسانی و تجهیزاتی این بیمارستان در اختیار مداوای بیماران کرونایی است.

وی تأکید کرد: اگر این روند مبتلایان ادامه داشته باشد با وضعیت فوق بحرانی مواجه خواهیم شد و اوضاع بسیار بدتر می‌شود.

رضائیان بیان کرد: تمام محدودیت‌های شهر‌های قرمز در پلدختر اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری پلدختر کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس