Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 23 ساله سابق چلسی، پس از اشلی کول و کریس اسمالینگ، سومین انگلیسی تاریخ رم محسوب می شود.

تامی آبراهام پس از انتقال 40 میلیون یورویی خود به آاس رم، گفتگویی با شبکه اختصاصی باشگاه رم داشت.

آبراهام در مصاحبه با Roma TV گفت:

از حضور در اینجا احساس خوبی دارم. رم باشگاهی است که از گذشته همیشه کارش را در لیگ قهرمانان اروپا و سایر رقابت ها دنبال می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا حضور در این باشگاه، حس خوبی دارد. وقتی باشگاهی به خرید شما اصرار داشته باشد، حس خوبی دارد. از وقتی خبر علاقه مندی رم آمد، آنها هر روز با من تماس می گرفتند و هر روز با مدیر برنامه های من در ارتباط بودند. از رم چیزهای زیادی می دانم چون این باشگاه را از گذشته دنبال می کردم. تعدادی از دوستانم در چلسی نیز بازیکن رم بودند و چیزهای بسیار خوبی در مورد این باشگاه گفتند.

رم باشگاهی است که هر سال شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم هر سال باید در جمع 4 تیم بالای جدول باشد. رم شایسته عناوین و جام های زیادی است. اینجا هستم تا به باشگاه در مسیر دستیابی به این چیزها کمک کنم. فتح جام های مهمی را تجربه کرده ام و می خواهم دوباره این افتخارات را تجربه کنم. بنابراین باید به باشگاه کمک کنم تا به سطحی که باید و شایسته اش است، برگردد.

رودیگر و امرسون هنوز عاشق رم هستند. از هر لحظه حضور خود در این باشگاه به خوبی یاد می کنند. به خصوص رودیگر که گفت دوست دارد یک روز دوباره به رم برگردد. این صحبت ها به من اطمینان داد. از لحظه ورودم به رم، همه چیز فوق العاده بوده است.

مورینیو را می شناسم و وقتی سرمربی چلسی بود، چند بار در تمرینات شرکت کردم. مورینیو دارای شخصیت بزرگی است و جام های مهمی کسب کرده است. او با بهترین بازیکنان جهان کار کرده است بنابراین از تمرین کردن زیر نظر او بسیار خوشحال هستم. توانایی زیادی در گلزنی دارم و می خواهم تا حد امکان به تیم کمک کنم. 

کریس اسمالینگ را قبل از انتقال به رم می شناختم. می توانم بگویم همین حالا بهتر از او ایتالیایی صحبت می کنم. حضور بازیکنی چون اسمالینگ در رم به من کمک می کند چون او سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و یک انگلیسی است. 

پوشیدن پیراهن شماره 9 رم برای من بسیار مهم است. در چلسی با همین پیراهن بازی می کردم. مردم می گفتند پیراهن شماره 9 چلسی بدشانسی می آورد اما ثابت کردم اشتباه می کنند. 

هدف من در رم کسب عناوین مختلف است. ابتدا باید در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا باشیم. هدف سرمربی و سایر بازیکنان نیز دقیقا همین است. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با عباس چمنیان: عزیز اصلی، یاشین ایران بود؛ آشتیانی وظایف فولبک های امروزی را انجام می داد رضا دهقانی به پرسپولیس پیوست / رسمی پنهان شدن اعضای تیم فوتبال زنان افغانستان از ترس طالبان کارلو آنچلوتی رسما تکذیب کرد: هرگز در فکر جذب رونالدو نبوده ام! واکنش شکیرا به کاهش دستمزد داوطلبانه پیکه در بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمک کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود