Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:52:24 GMT

این اولین جام از یک دوران پرافتخار است؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۱۶۷

سرمربی جوان بایرن مونیخ خیلی زود اولین جام را با تیم جدیدش به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از پایان فصل 21-2020 هانسی فلیک اعلام کرد که در پایان فصل از جمع بایرنی ها جدا خواهد شد. این تصمیم سرمربی بایرن برای هواداران و مدیران باشگاه غیرمنتظره بود؛ باشگاه بایرن مونیخ پس از مواجهه با این موضوع سراغ یولیان ناگلزمان، سرمربی 33 ساله لایپزیش رفته و او را به عنوان سرمربی جدید خود در فصل 22-2021 انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگلزمان قراردادی 5 ساله با رکورددار قهرمانی در آلمان امضا کرد که تا 30 ژوئن سال 2026 اعتبار دارد تا این مربی جوان در حالی که فلیک 2 سال پیش از موعد به همکاری خود با بایرن پایان داد، وارد چالشی بسیار بزرگ در سال های آغازین مربیگری اش شود. او که با قبول هدایت هوفنهایم در سن 28 سالگی به جوانترین سرمربی تاریخ بوندس لیگا تبدیل شده بود در ادامه راه لایپزیش را به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رساند تا بایرنی ها برای استخدامش درنگ نکنند.

 

 

در شروع ماموریت هیجان انگیز 5 ساله، ناگلزمان توانست امشب سوپرجام را با بایرن فتح کند؛ عنوانی که برای نهمین بار به مونیخی ها رسید و به اولین جام دوران مربیگری ناگلزمان تبدیل شد. این گونه بود که بایرنی ها با هدایت سرمربی جدید خود خیلی زود طعم جام را چشیدند تا با روحیه و اعتماد به نفسی بالا، به فتح جام های سخت تر پیش رو بیاندیشند.

بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد