Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:51:25 GMT

نماینده مجلس: حوزه انتخابیه مهریز تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۴۹۸

نماینده مجلس: حوزه انتخابیه مهریز تغییر می‌کند

محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مطالبات مردم و پیگیری مسوولان موضوع تغییر ترکیب حوزه انتخابیه طبق مقررات در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس مطرح شده است.

وی با بیان اینکه تغییر ترکیب حوزه و اضافه شدن یک نماینده دیگر به آن نقش مهمی در حل مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان دارد ادامه داد: موضوع تا پایان سال‌جاری در صحن علنی مجلس مطرح و تصمیم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، هرات، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای تغییر ترکیب بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به رای اکثریت نمایندگان و تصویب آن نیاز دارد که امیدواریم با همکاری آنها محقق شود.

صباغیان بیان کرد: با تحقق این خواسته و طرح مهم که جزو مطالبات همیشگی مردم است نماینده می‌تواند بیش از گذشته به وظایف نمایندگی خود به خصوص در بعد نظارت و پیگیری مسایل و مشکلات همه مردم مناطق اقدام کند .

حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۱ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است. 

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهریز محمدرضا صباغیان بافقی مروست بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهریز محمدرضا صباغیان بافقی مجلس شورای اسلامی مهریز محمدرضا صباغیان بافقی مروست بافق حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.


برگزاری دوم انتخابات به صورت مکانیزه در حوزه انتخابیه قائم شهر


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با همراهی مولائی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر از کلاس آموزش فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک در فرمانداری شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر با رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود.

دور دوم انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای در حال ارائه است.

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟