Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:43:07 GMT

نجات فنی کشتی آزاد ایران با مربی ضد فن؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۶۰۲

نجات فنی کشتی آزاد ایران با مربی ضد فن؟!

پژمان درستکار در انتخابی شگفت انگیز اما قابل پیش بینی از سوی علیرضا دبیر، سکان دار سر مربی گری تیم ملی کشتی آزاد شد! 

این کشتی گیر سابق در‌حالی به این سمت رسیده که بیشتر از توانایی های فنی و سوابق و تجارب قهرمانی و مربیگری، به ارتباط نزدیک و صمیمی با رییس فدراسیون متکی بوده و هیچ فاکتور دیگری برای توجیه این انتخاب عجیب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستکار را از زمان نوجوانی اش می شناسم. پسری مودب و پرتلاش بود‌ که به پشتوانه سر سختی و مرارتی که کشید و البته حمایت هایی که شد به جایی فراتر از توانمندی های کشتی گیری اش و حتی تیم ملی هم رسید اما او در حقیقت کشتی گیر شاخص و شش دانگی نبود. مسابقات پژمان اکثرا بدون رد و بدل شدن هیچ فنی به پایان می رسید. نه فنی در آستین داشت و نه اجازه اجرای فن به حریف می داد! کشتی های مهم همه عمر ورزشی پژمان درستکار را ببینید جمعا ده، بیست فن هم اجرا نکرده است، حالا چگونه رییس فدراسیون به این نتیجه رسیده است که چنین فردی می تواند گره های فنی و تاکتیکی کشتی آزاد ما را باز کند؟! 

 

 

کشتی در دنیا به سمتی می رود که اجرای فن و چالاکی جای هل دادن و وقت تلف کردن را گرفته است. کشتی گیران آمریکایی مقابل حسن یزدانی و سنگین وزن گرجی در آخرین ثانیه ها به امتیاز برتری رسیده و رنگ مدال شان را طلایی کردند . ما اگر می خواهیم به آنها برسیم چاره کار آوردن یکی مثل درستکار نیست. ما در میان مربیان ایرانی قطعا چهره های بهتری نسبت به درستکار داریم که شانس بیشتری برای موفقیت شان می رود اما به زعم نگارنده کشتی ایران می تواند در این مقطع که با قحط الرجال مربی مواجه شده ایم از وجود مربیان علمی و به روز دنیا استفاده کرده تا مربیان داخلی هم قدری به دانش خود سر و سامان داده و کاملا به روز شوند. اگر به واسطه قدمت و قدرت تاریخی کشتی ایران استخدام مربی خارجی را دور از شان می دانیم لازم است نگاهی به لیگ برتر فوتبال انگلیس که مهد دنیای مستطیل سبز است انداخته تا مربیان غیر انگلیسی زیادی را بیابیم که در مهم‌ترین تیم های جزیزه فعالیت دارند. برای بهتر شدن و پیشرفت و برای همچنان در کورس و بورس ماندن لازم است به روز باشیم.

انتخاب پژمان درستکار به عنوان جانشین غلام محمدی همان از چاله در آمدن و به چاه افتادن است. دبیر و همفکران و مشاورانش در فدراسیون باید مصالح ملی را بر رفیق بازی و اعمال سلیقه ارجحیت داده و انتخابی کار آزموده و شایسته تری برای ورزش اول ایران داشته باشند. 

سیدمهدی فاطمی/طرفداری

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی بازگشت آزادگان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پژمان درستکار کشتی آزاد تیم ملی کشتی سرمربی تیم ملی محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی بازگشت آزادگان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید