Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی شهرستان گنبدکاووس به لحاظ شیوع بیماری کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف و گروه‌های مشاغل دو، سه و چهار این مصوبه به تمامی بازاریان و اصناف اطلاع‌رسانی شد.

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه از طریق فضای مجازی، ارسال پیامک و روسای اتحادیه‌ها تعطیلی ۶ روزه سراسری بازاریان و کسبه شاغل در گروه‌های دو، سه و چهار اعلام شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی بازاریان و تعطیلی چند دوره آنها، خوشبختانه همه بازاریان از این مصوبه ملی پیروی کرده و طی بازدیدهای انجام شده در دو روز گذشته تمامی مشاغل به جز مشاغل گروه یک در شهر تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از همه بازاریان و کسبه در راستای اجرای مصوبه ملی ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: امید داریم در هفته آینده شرایط گنبدکاووس به لحاظ شیوع بیماری کرونا به شرایط مناسب تغییر کند تا بازاریان دوباره بتوانند به فعالیت خود باز گردند.

عبدلی گفت: چگونگی فعالیت مشاغل بعد از تعطیلات و با تشکیل جلسه ستاد ملی و شهرستانی مبارزه با کرونا مشخص و مصوب خواهد شد.

وی بیان کرد: از همه مردم عزیز و گروه‌های شغلی یک تقاضا داریم با زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان خرید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس درباره فعالیت‌های خیرخواهانه بازاریان و کسبه شهرستان ابراز کرد: بازاریان و کسبه شهرستان در راستای کمک به حوزه درمان و سلامت به صورت خودجوش به میدان آمده و اقدام به تهیه بعضی از اقلام مورد نیاز بخش درمان و یا حفظ سلامت مردم کردند.

وی بیان کرد: در این راستا از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم و هیئت‌های عزاداری توزیع شده است.

عبدلی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های شهرستان تاکنون به همت بازاریان و اصناف تعداد ۱۰ عدد کپسول اکسیژن و تعداد پنکه برای بیمارستان‌های شهرستان خریداری شده است.

وی گفت: در راستای فضاسازی شهر به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) تمامی میادین شهر به پرچم یا اباعبدالله حسین (ع) آذین شد.
رئیس اتاق اصناف ابراز کرد: در روزهای گذشته از ترمینال مسافربری و بازار با همکاری اماکن، نماینده فرمانداری و اتاق اصناف بازدیدهایی به عمل آمد که در این بازدیدها برخی از واحدهای گروه شغلی یک برای همراهی و کمک به بخش درمان واحد صنفی خود را تعطیل کرده بودند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدلی امام حسین ایام سوگواری ۱۰ هزار عدد ماسک هیئت های عزاداری کپسول اکسیژن حوزه درمان اقتصادی بازاریان یکشنبه ۲۴ مردادماه مهدی عبدلی بازاریان و کسبه اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد