Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خوشبختانه به همت بسیاری از هیئت‌های مذهبی و مساجد شهری و روستایی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بالاترین سطح هستیم، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی باز نشان دادند که باورهای دینی نه تنها مخل سلامت و بهداشت جامعه نیست بلکه برای بالا رفتن درصد مراعات بهداشتی در بین آحاد مردم که اخیراً به جهت طولانی شدن و ساده انگاری فضای عمومی جامعه به کمتر از ۴۰ درصد رسیده بود نیز کمک کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درصد بالایی از مجموعه‌ها دینی و هیئت‌های مذهبی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت کرونا را رعایت کردند، گفت: حتی این مجموعه‌ها در عرصه تبلیغ و ترویج رعایت موارد بهداشتی به عنوان یک مبلغ و فرهنگ ساز نیز اقدام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای شبکه‌های معاند غربی و برخی غرب زدگان داخلی، اضافه کرد: کسانی بودند که اندک موارد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی برخی مجموعه‌ها را در راستای تخریب و تعطیلی مجالس امام حسین (ع) سیاه نمایی و بزرگنمایی کردند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات به این مجموعه‌ها که شیوه نامه‌ها را در روزهای ابتدایی محرم کمتر رعایت کرده بودند تذکر داده است، گفت: تعداد محدودی از مجموعه‌های مردمی اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع چای و شربت کرده بودند که به محض اطلاع به آنها تذکر و ایستگاه‌ها صلواتی به ایستگاه‌های سلامت تبدیل شد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: برخی نیز از توزیع چای شربت خودداری کرده و بسته‌هایی همانند بیسکویت، آب معدنی و شیر به صورت بسته بندی آماده و در بین عزاداران توزیع کردند.

وی به برگزاری جلسات متعدد توجیهی با واعظان، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی قبل از محرم اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد آنها پویش‌های مختلفی در عرصه خدمات اجتماعی همانند تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا و یا طرح تهیه کپسول اکسیژن برای کمک به نظام سلامت پیش بینی و اجرایی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین اضافه کرد: برخی مجموعه‌ها نیز با کمک خیران پویشی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به راه انداخته و از این روزها و ظرفیت عزاداران برای کمک و مواسات استفاده می‌کنند.

کد خبر 5283569

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1400 سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان هیئت های مذهبی مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی