Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@17:45:45 GMT

ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۸۶۲۴

ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرکعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر به منظور چاله زدایی وروان سازی عبور و مرور شهری و یکدست کردن معابر، از سوی منطقه در دست اقدام قرار گرفت.

او افزود: باتوجه به تاکیدسرپرست شهرداری اهواز مبنی برتسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت و باهدف خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، لکه گیری معابر به همت نیرو‌های تلاشگر شهرداری شروع شده و در درخیابان شیخ بهای جنوبی حدفاصل خیابان شهرداری تاخیابان شهیدخانزاده و نوار عرضی میدان انقلاب مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی بیان داشت: برای جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را طبق برنامه ریزی‌های قبلی و با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت می‌نماید.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز تصریح کرد: عملیات لکه گیری آسفالت با هدف رسیدگی به مطالبات شهروندان و بر طبق اولویت بندی و نیاز هر معبر یا مسیر آغاز شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر خدمات شهری لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اصفهان به دلایل متعددی همچون زیست‌بوم، از بین رفتن مادی‌ها و نقصان در بعضی از نقاط شهر به‌دلیل ساخت‌وسازهای غیراصولی، شرایط ایده عالی در مواجهه با بحران آب‌گرفتگی ندارد، به دنبال بارش چند روز اخیر در فولادشهر اصفهان برخی از معابر این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است، بطوریکه تردد را برای شهروندان و رانندگان مختل کرد. شهروند خبرنگار ما هنگام عبور از یک خیابان آبگرفته در شهر، از این وضعیت فیلمی گرفته و مشکلات شهروندان را با ما به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شهروند خبرنگار هاشمی

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام